FreshMail.pl
13/04/2018

Jak wykorzystać współczesne trendy do skuteczniejszego działania w branży eventowej?

Świat się zmienia. My niekoniecznie. W każdym razie niekoniecznie w tym samym tempie. Wiele znanych już od lat rozwiązań i technologii pozwala łatwiej odnaleźć balans między […]
22/02/2018

„Uważam, że idealny czas występu artystycznego w trakcie eventu nie może być dłuższy niż 35 min.” Rozmowa z Arkadiuszem Gwizdałą, twórcą Bubble Show.

Wyobraź sobie, bańki mydlane unoszące się w powietrzu tworzące figury geometryczne, czynne wulkany lub zjawiska pozornie niemożliwe i niewyjaśnione. Taki jest właśnie jedyny i niepowtarzalny spektakl […]
14/12/2017

Dokumentacja ważniejsza od eventu? Rozmowa z Marcinem Mozertem, założycielem: Moc&ArtGroup Creative Media Production House MOCARTGROUP.PL

  Eventowa prawda czasu, prawda ekranu. Czy zastanawialiście się co zostaje w pamięci organizatorów i uczestników po zakończonym evencie. Wspomnienia, emocje. Te dobre i te złe. […]
10/11/2017

Global Expo. Kwestią priorytetową jest dla nas bezpieczeństwo. Rozmowa z Pawłem Zaboklickim, Wiceprezesem Zarządu Centrum Targowo-Kongresowe (dawne MT Polska)

Dlaczego zdecydowaliście się na zbudowanie nowego obiektu kongresowo – targowego w Warszawie? Warszawa ma ogromy potencjał w zakresie organizacji różnego rodzaju imprez, ale dotychczas w stolicy […]
18/10/2017

O tym jak taniej w efekcie może kosztować więcej czasu zdrowia i pieniędzy

Kiedy mówimy o sile relacji i rekomendacji w eventach niby się wszyscy zgadzamy, ale z drugiej strony pojawia się dystans… Czy to nie kolejna forma promocji, […]
27/09/2017

Diagram Gantta – komplikowaniu rzeczy prostych mówimy stanowcze nie.

Zarządzanie eventem w dużej mierze jest po prostu zarządzaniem projektem o bardzo nieelastycznych ramach czasowych. Dlatego wiele z obszernej dziś wiedzy na temat zarządzania projektami można […]
18/08/2017

Scenariusz eventowy czyli diabeł tkwi w szczegółach

Od strony operacyjnej event to zbiór działań szeregu podmiotów, z których każdy odpowiada za niewielki wycinek całego przedsięwzięcia. Działania tych podmiotów muszą być zsynchronizowane w czasie […]
27/07/2017

Event w marketingu miejsc – po co i dlaczego?

Potoczne powiedzenie mówi, że 50% zainwestowanych w marketing środków, to pieniądze zmarnowane. Jednak przed ich wydaniem, a często i po zakończeniu działań, nie wiadomo, które 50% […]
28/06/2017

Najważniejsze, jak zawsze, jest planowanie, które pozwala być na tyle przygotowanym, aby w trakcie montażu nie musieć myśleć o tym, jak gasić rozpalony pożar. Rozmowa z Wojciechem Zbroją, Prezesem Rent Design

 Fotografia ilustrująca wpis pochodzi z archiwum Rent Design    
07/06/2017

Dlaczego pracoholizm nie jest dla event menedżera czyli jak uniknąć wypalenia

W 2017 zawód event koordynatora ponownie znalazł sią na liście 10 najbardziej stresujących zawodów publikowanej w ramach corocznego raportu portalu CareerCast? Zajął on 5 miejsce, zaraz […]
29/05/2017

Realizacja cateringowa, szczególnie podczas dużych wydarzeń, to praca na żywym organizmie. Rozmowa z Michałem Kozakiem, Dyrektorem Generalnym Mazurkas Catering 360° oraz MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel****.

Po czym rozpoznać rzetelnego dostawcę usług cateringowych?   Przede wszystkim liczy się doświadczenie, portfolio i referencje , które firma posiada. Wiadomo, że jeśli firma cateringowa od […]
23/05/2017

Scenografia eventowa – elementarz współpracy z dostawcą

 Renata Razmuk, http://www.pracowniakreativa.com.pl/   W całym wachlarzu usług marketingowych branża eventowa wyróżnia się z pewnością wysokim stopniem ryzyka. Jej specyfika polega na bezpośrednim oddziaływaniu na emocje, […]
08/05/2017

Przepis na udany event

Jaki jest przepis na udany event? Bardzo podobny do przepisu na sukces w kuchni. 😊 Zastanówmy się więc co nam będzie potrzebne do szczęścia w kuchni […]
26/04/2017

Event marketing w świecie nowych technologii

Według Wikipedii event marketing to jedno z narzędzi komunikacji marketingowej, polegające na wykorzystaniu różnego rodzaju wydarzeń („eventów”) do realizacji celów przedsiębiorstwa. Event marketing, w odróżnieniu od […]
23/03/2017

Komunikacja z klientem

Właściwa komunikacja wydaje się być podstawą sukcesu większości nie tylko eventowych projektów. Wiedza o tym jest powszechna i powszechnie akceptowana. A jednak nadal można odnieść wrażenie, […]
13/03/2017

Nieudany event? Dwanaście możliwych powodów.

Jeśli przed organizacją eventu zadamy sobie pytanie: „Co może pójść nie tak?”. Odpowiedź brzmieć będzie: „Wszystko”. Liczba zmiennych jest tak duża, że event manager nie może […]
24/02/2017

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Autor: Targi Gift Show Poland Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki […]
09/09/2016

Networking podczas konferencji – z czym to się je?

Autor: Paulina Pięta, eventualnie.com Rola jaką odgrywa networking w wydarzeniach, a w szczególności konferencjach jest bezcenna. Profesjonalnie przeprowadzony to szansa dla uczestników na zrobienie dobrego szybkiego […]
22/08/2016

Targi – event w evencie czyli o tym jak szewc bez butów chodzi.

– Jaka decyzja? Bierzemy stoisko na tych targach? W naszym biurze zapadła pełna konsternacji cisza. – Ale co my na nim zrobimy? – padło filozoficzne pytanie […]
13/08/2016

Nowe stare skuteczne narzędzie marketingu bezpośredniego.

W latach ’90 XX w nowością i hitem stał się marketing bezpośredni.  Rozpoczęło się wykorzystywanie baz danych na znaczącą skalę. Królować zaczęły mailingi i telemarketing. Przede […]

Chcę otrzymywać newsletter Forum Branży Eventowej

Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wskazanych w ww. formularzu, przez Evential spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (ul. Mokotowska1, 00-640), w celu otrzymywania newslettera, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 922). Ponadto, oświadczam, iż wiadome mi jest, że udostępnienie danych osobowych jest dobrowolne, oraz że mam prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania moich danych oraz złożenia żądania zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych. Wyrażam zgodę na przesyłanie przez Evential Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie informacji (w tym informacji handlowych) za pomocą środków komunikacji elektronicznej. W każdej chwili mogę odwołać udzieloną wcześniej zgodę.

FreshMail.pl