18/08/2017

Scenariusz eventowy czyli diabeł tkwi w szczegółach

Od strony operacyjnej event to zbiór działań szeregu podmiotów, z których każdy odpowiada za niewielki wycinek całego przedsięwzięcia. Działania tych podmiotów muszą być zsynchronizowane w czasie […]
27/07/2017

Event w marketingu miejsc – po co i dlaczego?

Potoczne powiedzenie mówi, że 50% zainwestowanych w marketing środków, to pieniądze zmarnowane. Jednak przed ich wydaniem, a często i po zakończeniu działań, nie wiadomo, które 50% […]
28/06/2017

Najważniejsze, jak zawsze, jest planowanie, które pozwala być na tyle przygotowanym, aby w trakcie montażu nie musieć myśleć o tym, jak gasić rozpalony pożar. Rozmowa z Wojciechem Zbroją, Prezesem Rent Design

 Fotografia ilustrująca wpis pochodzi z archiwum Rent Design    
07/06/2017

Dlaczego pracoholizm nie jest dla event menedżera czyli jak uniknąć wypalenia

W 2017 zawód event koordynatora ponownie znalazł sią na liście 10 najbardziej stresujących zawodów publikowanej w ramach corocznego raportu portalu CareerCast? Zajął on 5 miejsce, zaraz […]
29/05/2017

Realizacja cateringowa, szczególnie podczas dużych wydarzeń, to praca na żywym organizmie. Rozmowa z Michałem Kozakiem, Dyrektorem Generalnym Mazurkas Catering 360° oraz MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel****.

Po czym rozpoznać rzetelnego dostawcę usług cateringowych?   Przede wszystkim liczy się doświadczenie, portfolio i referencje , które firma posiada. Wiadomo, że jeśli firma cateringowa od […]
23/05/2017

Scenografia eventowa – elementarz współpracy z dostawcą

 Renata Razmuk, http://www.pracowniakreativa.com.pl/   W całym wachlarzu usług marketingowych branża eventowa wyróżnia się z pewnością wysokim stopniem ryzyka. Jej specyfika polega na bezpośrednim oddziaływaniu na emocje, […]
08/05/2017

Przepis na udany event

Jaki jest przepis na udany event? Bardzo podobny do przepisu na sukces w kuchni. 😊 Zastanówmy się więc co nam będzie potrzebne do szczęścia w kuchni […]
26/04/2017

Event marketing w świecie nowych technologii

Według Wikipedii event marketing to jedno z narzędzi komunikacji marketingowej, polegające na wykorzystaniu różnego rodzaju wydarzeń („eventów”) do realizacji celów przedsiębiorstwa. Event marketing, w odróżnieniu od […]
23/03/2017

Komunikacja z klientem

Właściwa komunikacja wydaje się być podstawą sukcesu większości nie tylko eventowych projektów. Wiedza o tym jest powszechna i powszechnie akceptowana. A jednak nadal można odnieść wrażenie, […]
13/03/2017

Nieudany event? Dwanaście możliwych powodów.

Jeśli przed organizacją eventu zadamy sobie pytanie: „Co może pójść nie tak?”. Odpowiedź brzmieć będzie: „Wszystko”. Liczba zmiennych jest tak duża, że event manager nie może […]
24/02/2017

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Autor: Targi Gift Show Poland Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki […]
09/09/2016

Networking podczas konferencji – z czym to się je?

Autor: Paulina Pięta, eventualnie.com Rola jaką odgrywa networking w wydarzeniach, a w szczególności konferencjach jest bezcenna. Profesjonalnie przeprowadzony to szansa dla uczestników na zrobienie dobrego szybkiego […]
22/08/2016

Targi – event w evencie czyli o tym jak szewc bez butów chodzi.

– Jaka decyzja? Bierzemy stoisko na tych targach? W naszym biurze zapadła pełna konsternacji cisza. – Ale co my na nim zrobimy? – padło filozoficzne pytanie […]
13/08/2016

Nowe stare skuteczne narzędzie marketingu bezpośredniego.

W latach ’90 XX w nowością i hitem stał się marketing bezpośredni.  Rozpoczęło się wykorzystywanie baz danych na znaczącą skalę. Królować zaczęły mailingi i telemarketing. Przede […]
18/07/2016

Targi i eventy w służbie sprzedaży, zakupów i HR. Czy branża spotkań ma swój udział w społeczeństwie nowych technologii?

Po co codziennie rano wyruszać w miejsce coraz bardziej umownie zwane naszym miejscem pracy? Godzina spędzona codziennie rano i wieczorem od poniedziałku do piątku w samochodzie […]
13/07/2016

Event wizytówką i kluczowym elementem pozycjonowania marki przyszłości?

Czasami produkt lub usługa całkowicie znikają z codziennego użytku. Obserwujemy wtedy kurczenie się rynku i spodziewamy się, że w przewidywalnej przyszłości produkt podzieli losy teleksów (czy […]