Piotr Strzyżewski

Dyrektor i trener sprzedaży, projekt manager i doradca biznesowy.


Realizował projekty po stronie agencji reklamowych i consultingowych oraz w Grupie Santander. Uczestniczył w międzynarodowych projektach. Budował i skutecznie motywował zespoły. Wdrażał strategie rozwoju produktów i sprzedaży, osiągał wysokie wyniki i marże. W BZ WBK zbudował od zera sprzedaż grupy produktów finansowych w kanałach elektronicznych. Wielokrotnie nagradzany za wyniki, twórca aplikacji BZWBK24 Mobile Na Podróż wyróżnionej przez Forrester Research, uczestnik prestiżowego rocznego programu rozwoju kadry managerskiej BZ WBK „Liderzy Przyszłości”. Ukończył Zarządzanie Przedsiębiorstwami na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

dr Marek Skała

Mówca inspiracyjny, trener, coach


Właściciel firmy szkoleniowej MEGALIT – Instytut Szkoleń, Najlepszej Firmy Szkoleniowej 2014. Od 25 lat prowadzi projekty szkoleniowe i rozwojowe dla największych polskich i światowych koncernów. Moderator warsztatów strategicznych. Osobowość Roku 2015 miesięcznika Osobowości i Sukcesy. Współzałożyciel Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Członkostwo w ICF, ASTAD oraz International Federation of Journalists. Autor książek i dziennikarz – publicysta, napisał kilkaset tekstów z zakresu biznesu. Kilka książek, w tym dwa bestsellery „Psychologia Zmiany – rzecz dla wściekniętych” i „Manipulacja Odczarowana”. Nagrody: Ostre Pióro BCC, Proton 2012 dla najlepszego edukatora w branży PR.

Aga Ciesielska

Producentka, event manager, Eventowa Blogerka


15-letnie doświadczenie na ryku eventowym i rozwija swoje pasje i wyzwania w ramach swojej Agencji Eventowej Everitum mającej siedziby w Poznaniu i Warszawie. W portfelu klientów stałych posiada 30 firm stale zlecających wydarzenia każdego formatu. Obecnie wdraża projekt Event Talks, który będzie funkcjonował od jesieni 2018. Odpowiadała za tworzenie kreatywnych koncepcji i koordynację realizacji eventowych dla korporacji, takich jak: Reckitt Benckiser, Nestle Polska, GE, Astellas, Bayer, Citi Handlowy, Saint Gobain Polska, Orange, ABC Data, Colgate Palmolive czy Symantec, zbudowała dział eventowy w Agencji ITBC Communication.

Dorota Krasnodębska-Wnorowska

Konsultantka strategiczna, certyfikowana trenerka i coach strategiczny


Wieloletnia menadżerka. Od 18 lat związana z rynkiem agencji reklamowych (Publicis, Saatchi&Saatchi), zajmując się strategią i bieżącą obsługą marek polskich I globalnych. Aktualnie pozytywnie nakręcona na nowy świat strategii – łączącej świat online i offline. Jako trenerka i coach specjalizuje się we wspieraniu kreatywnych postaw i innowacji w firmach. Praktyk w tworzeniu scenariuszy eventowych. Wyzwala strategiczny potencjał ludzi, marek i organizacji – wykorzystując autorską metodę Prowokacji Strategicznych– pozwalającej na uruchamianie strategicznej wyobraźni Uczestników procesów, które prowadzi. Konsultuje i tworzy dialogowalne strategii komunikacji dla marek polskich i globalnych.

Krzysztof Dobrowolski

Influencer manager, producent nowych technologii, psycholog społeczny


Specjalista influencer marketingu związany z rynkiem online od 5 lat. Wieloletni manager jednego z największych influencerów i kanałów Youtube Magic of Y. Innowator technologiczny i współwłaściciel wiodącej na rynku firmy obsługującej eventy Connectto (IT4EVENTS/NFC). Od 20 lat producent eventowy wyspecjalizowany w nowych mediach i nowych technologiach. Żeglarz, fotograf i podróżnik. Wiceprezes fundacji Brake The Limits pomagającej dzieciom z domów dziecka poprzez organizację popularnych imprez sportowo turystycznych. Całoetatowy Tata

Greg Albrecht

Przedsiębiorca, doradca zarządów i inwestor


Prowadzi podcast Greg Albrecht Podcast. Doradza liderom przy podejmowaniu decyzji związanych ze wzrostem i motywacją w biznesie. Jest przedsiębiorcą z praktycznym doświadczeniem w budowaniu firm od zera - od 16 lat wprowadza na rynek nowe marki i produkty. Jest partnerem w funduszu VC Data Ventures i Sundose. Pracował dla ponad 200 przedsiębiorstw z Europy, Azji i Ameryki Północnej. Jest absolwentem Swedish Institute Management Programme i certyfikowanym coachem ICC. Jest mentorem m.in. w Youth Business Poland, Google Developers Launchpad i Startupbootcamp. Występuje jako mówca na wydarzeniach firmowych i branżowych. Jego wystąpienia obejrzało ponad 12 000 osób w Polsce, Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii (Oxford University), Szwecji, Rumunii i na Ukrainie.

Dominik Górka

Dyrektor kreatywny i partner w agencji eventowej GRUPA MANTA


Z portfolio kilkuset projektów eventowych i kilkunastoletnim doświadczeniem w branży. Autor konceptów kreatywnych dla najważniejszych klientów agencji, w której odpowiada także za pracę zespołu przygotowującego oferty przetargowe. Pasjonat marketingu narracyjnego. Wierzy, że celem wydarzenia jest zawsze wsparcie marki lub relacji, a kreacja, produkcja, elementy eventu czy efekt wow mają być dobrze zaprojektowanymi narzędziami, które pozwalają go zrealizować. Wcześniej dyrektor marketingu w branży MICE i członek zarządu w NGO. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Współorganizator Festiwalu Reportażu NON-FICTION. Bloger THINK MICE.

Eliza Kozica

Dyrektor Sprzedaży zarządzająca centrum eventowym Concordia Design


Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, na kierunku Ekonomia, specjalizacja Polityka i Ekonomika Turystyki. Skończyła Podyplomowe studium z zakresu promocji i reklamy na UAM oraz Service Design na uniwersytecie SWPS. Praktyk z 16-letnim doświadczeniem. Od 2001 roku w branży hotelarskiej, od 12 lat odpowiedzialna za organizacje eventów i planowanie strategii sprzedaży usług MICE. Od niedawna właściciel firmy MICE Consulting świadczącej usługi w zakresie jakości usług i w obszarze budowania świadomości marki wśród pracowników oraz kształtowania relacji zwiększających sprzedaż. Współautorka metodologii Event Design wykorzystującej Design Thinking do projektowania wydarzeń.