Generał Roman Polko

Generał, komandos, dwukrotny dowódca elitarnej jednostki GROM, doktor zarządzania.


Kierował zagranicznymi misjami wojennymi i stabilizacyjnymi: w byłej Jugosławii i Kosowie, w Iraku brał udział w działaniach wojennych, które doprowadziły do upadku reżimu Saddama Husajna. W czasie jego dowództwa GROM brał udział w misji stabilizacyjnej Kosowie/Macedonii, Afganistanie, w II wojnie w Zatoce Perskiej oraz w Iraku. Doradzał Prezydentowi Miasta Stołecznego Warszawy oraz Ministrowi Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawach zwalczania terroryzmu i bezpieczeństwa. Był zastępcą Szefa Biura Bezpieczeństwa Narodowego. Ukończył Wyższą Szkołę Wojsk Zmechanizowanych we Wrocławiu, studia operacyjne i strategiczne w Akademii Obrony Narodowej oraz w USA (Defense Management) i kursy specjalistyczne w USA: Ranger, Airborne i Pathfinder.

dr Krzysztof Celuch

Kierownik Poland Convention Bureau/ Prorektor Szkoły Głównej Turystyki i Rekreacji


Absolwent AWF, doktor nauk humanistycznych UW. Wykładowca studium Event Management SBE na UW, profesor wizytujący i kierownik projektów badawczych w San Diego State University. Autor raportu „Przemysł spotkań i wydarzeń w Polsce.” Założyciel i pierwszy prezes MPI POLAND, członek rady dyrektorów MPI. Przewodniczący kapituły „Osobowość Roku MICE Poland”, juror MP POWER AWARD oraz Crystal Awards. Wyróżniony jako jedna z „30 osób poniżej 30 roku życia wywierająca największy wpływ na globalną społeczność spotkań”. Otrzymał MPI RISE AWARD Young Professional Achievement, Pacesetter Award for Young Professionals by Convention Industry Council, „DMAI 30 under 30”. Akredytowany trener MPI Global Training. Trener programów CSR Travelife i Certificate Incentive Specialist.
 

Katarzyna Pawlikowska

Europejska pionierka kobiecych kodów komunikacji


Ekspert wykorzystywania potencjału płci w podnoszeniu efektywności zarządzania, marketingu i sprzedaży. Konsultant i członek zarządu merytorycznego światowego kongresu „Marketing to Women 2016” w Nowym Yorku i pionierka M2W w Polsce. Autorka publikacji na temat marketingu do kobiet "Czujesz, czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet". Pomysłodawczyni i współautorka badań dających reprezentatywny obraz współczesnych Polek oraz książki „Polki” bazującej na segmentacji psychograficznej polskich konsumentek. Wykładowca w Instytucie Socjologii i Filozofii Polskiej Akademii Nauk. Inicjuje działania marketingowe oraz tworzenie profilowanych kampanii na rynkach, gdzie głównymi klientami są kobiety.

Aleksandra Nieściuszko

Ekspertka w dziedzinie wydarzeń specjalnych i celebrity relations


Realizując działania dla międzynarodowych korporacji oraz instytucji kieruje się nie tylko szytą na miarę strategią, ale także stworzeniem zespołu zapewniającego efektywną i sprawną realizację na najwyższym poziomie. Cechuje ją niezwykła kreatywność i niestandardowe podejście do każdego z projektów. Stawia na oryginalne i świeże pomysły, zapewniając markom połączenie nowatorskich rozwiązań z celną znajomością obszarów komunikacji. Jest wieloletnią mentorką w Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet. Otrzymała nagrodę Managera Roku przyznaną przez organizatora prestiżowego konkursu „Produkt Roku”. Dwukrotna laureatka Beauty Forum za najlepszą strategię komunikacji marketingowej rynku kosmetycznego.
 

Paweł Haberka

Założyciel i manager wrocławskiej agencji eventowej PowerEvents


W 2003 r. ukończył studia na Politechnice Wrocławskiej z tytułem magistra inżyniera. Pierwsze kroki w branży eventowej stawiał jako pracownik jednej z wrocławskich korporacji, odpowiadając za organizację eventów. Udane realizacje i zebrane w trakcie pracy doświadczenie zachęciły go do założenia w 2007 r. własnej agencji eventowej specjalizującej się w przygotowaniu imprez firmowych. Od 10 lat istnienia firmy na rynku zajmuje się zarówno doradztwem w kwestii organizacji, jak również kompleksowym przygotowaniem tego typu eventów. Agencja ma w dorobku ponad 600 udanych realizacji i ponad 200 tys. uczestników przygotowanych przez nią imprez. Wśród dotychczasowych klientów PowerEvents znalazły się firmy z różnych branż, m.in.: Electrolux Polska, Grupa Azoty, KGHM, AmRest czy Skanska.

Nina Żukowska

Założycielka Świata Eventów, pasjonatka komunikacji event marketingowej


W jej wieloletniej przygodzie eventowej kluczową rolę odegrała agencja Havas PR Warsaw (dawne Euro RSCG), w której zarządzała działem eventów oraz była odpowiedzialna za realizację projektów na rzecz takich firm i marek jak: Orange, TP, Samsung, Johnnie Walker, Volvo, Swarovski, Readers Digest, Velvet, Desperados, 3M Poland, L’oreal, Dulux, Menolly Poland, Real Management. Od pięciu lat jest trenerem eventowym realizując swoje autorskie program szkoleniowe m.in. z zakresu event management. Jako wykładowca współpracuje z Wyższą Szkołą Promocji oraz Szkołą Mistrzów Reklamy. Właścicielka agencji New Event Story zajmuijącej się organizacją eventów z wykorzystaniem storytellingu. Organizatorka rekordowego pokazu VR w Polsce. Nagroda TOP Event 2016.
 

Agnieszka Kuźma-Filipek

Założycielka i dyrektor zarządzająca Agencji Lawenda Public Relations


Posiada 18-letnie doświadczeniem w PR. Zespół Agencji opracowuje i z sukcesem wdraża strategie wizerunkowe, specjalizuje się w PR imprez wystawienniczych oraz projektach z zakresu destination marketingu. W portfolio firmy znajdują się realizacje dla podmiotów z branży budownictwa i nieruchomości, wystawienniczej, HoReCa, turystycznej, wydawniczej, finansowej, FMCG, handlowej oraz ochrony środowiska. Wcześniej odpowiadała za komunikację oraz pełniła funkcję rzecznika prasowego w giełdowej spółce Mostostal Warszawa stanowiącej część międzynarodowego koncernu Acciona. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej kierunku Zarządzanie i Marketing. Ukończyła podyplomowe studia public relations także w SGH.

Mikołaj Soszyński

Założyciel i dyrektor kreatywny agencji marketingu zintegrowanego Creative Answer


Od 12 lat rozwija firmę, której specjalizacją jest łączenie nowych technologii z innowacyjnymi narzędziami komunikacyjnymi. Przy wykorzystaniu big data, customer experience, mobile, BTL i video content marketingu z sukcesem realizuje spersonalizowane kampanie komunikacyjne. Wśród klientów Creative Answer znajdują się: Polski Związek Firm Deweloperskich, deweloper Tryboń PPI, Leroy Merlin, Grohe, UPC, Grupa Pracuj.pl, Johnson & Johnson, Volvo, Open Finance, Sony, Samsung, AXA Direct, Bahlsen i Polkomtel. Absolwent Wydziału Zarządzania Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Szkoły Strategii Marki.
 
 

Radosław Pior

Promotor astronomii


Inspiruje Kosmosem. Jest autorem prelekcji dla planetariów, interaktywnych warsztatów i wykładów astronomicznych oraz scenariuszy filmików edukacyjnych. Kosmos na scenie z Radosławem jest zawsze żywy i wybuchowy. Nie ma miejsca na nudę. Dla tego prelegenta nie ma znaczenia, czy masz 3, czy 103 lata. Odpowie na każde pytanie o Kosmos i Twoje w nim miejsce. Czasem prowokacyjnie, czasem naukowo, zawsze z radością i przyjaźnią.
 

PROWADZĄCY

 

Grzegorz Czepułkowski

Konferansjer, aktor, prezenter telewizyjny


Od 1996 roku pracuje w charakterze konferansjera na różnego rodzaju eventach, konferencjach, imprezach plenerowych. Poczucie humoru, doskonałe zdolności interpersonalne w połączeniu z wysoką kulturą osobistą i słowa, pozwalają mu na odnajdywanie się w każdych warunkach i w razie potrzeby szybko reagować na zaistniałe, często nieprzewidziane sytuacje. Doświadczenie zbierał grając w serialach, reklamach i prowadząc programy telewizyjne oraz różnego rodzaju wydarzenia.