Connectto jest spółką wyspecjalizowaną w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań IT na potrzeby wydarzeń konferencyjnych, marketingowych oraz eventowych. Firma posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu aplikacji, stron www i mobilnych systemów do zarządzania danymi. Pozwala to nie tylko usprawnić proces komunikacji z uczestnikami, ale także umożliwia zdalne zarządzanie ruchem, nawet podczas dużych imprez masowych. Connectto w zakresie obsługi eventów posiada także rozwiązanie w postaci mobilnych fotobudek, opartych na technologii zbliżeniowej NFC, co pozwala sprawnie przenieść każdy event do świata social media.

myEvent to kompleksowe rozwiązanie rejestracji uczestników i obsługi recepcji wydarzeń biznesowych i rozrywkowych. Od 14 lat wspieramy naszych klientów niestandardowymi rozwiązaniami przy wykorzystaniu naszego autorskiego systemu. Zapewniamy kompleksową obsługę od stworzenia strony WWW wydarzenia, poprzez zaawansowane procesy rejestracji na obsłudze recepcji z wydrukiem różnych rodzajów identyfikatorów kończąc. Dysponujemy również własną bazą sprzętową, (laptopy, telewizory, drukarki, skanery) oraz sprawdzonymi hostessami.

myEvent