Zwycięzcy Top Event 2016

I miejsce

Drzwi Otwarte Volkswagen Crafter

Chapeau bas dla zespołu Volkswagen Poznań- Fabryka Samochodów Użytkowych i Komponentów oraz agencji NCF. Odwaga i oryginalność pomysłu przy jednoczesnym niezwykle przemyślanym podejściu zarówno do polityki HR jak i marketingowy wymiar przedsięwzięcia kreującego tysiące ambasadorów marki. Innowacyjny sposób realizacji przy jednoczesnym powrocie do tradycyjnego postrzegania miejsca pracy. Mamy tu dobrze i mądrze zrealizowany event w centrum strategii marki. Gratulujemy. Założenie projektu: Przedstawienie pracownikom oraz ich rodzinom najnowocześniejszej i najbardziej zautomatyzowanej fabryki samochodów w tej części Europy. Wyjątkowość tego wydarzenia polegała także na tym, że Zarząd postanowił odsłonić wybrane tajemnice produkcyjne fabryki i pokazać je rodzinom swoich pracowników w geście szeroko pojętej wzajemnej integracji nie tylko pracowniczej, ale także rodzinnej. Pozwoliło to lepiej zrozumieć i uświadomić specyfikę pracy tym członkom rodzin, którzy związani są zawodowo z innymi branżami, a dzieciom pokazać fabrykę w formie zarówno wielkiej ciekawostki z elementami edukacji jak poznać miejsce pracy rodziców i ich wkładu w budowę produktu. Taka decyzja podjęta została po raz pierwszy w historii VWP.
?wmode=opaque&" allowfullscreen>
 

II miejsce

Premiera Mitsubishi ASX 2017

Wydarzenie zrealizowane przez New Event Story dla Mitsubishi Motors. Premiera Mitsubishi ASX 2017 to konferencja prasowa, której celem było zaprezentowanie odświeżonego modelu Mitsubishi ASX. Prezentacja była pierwszą w Polsce imprezą z wykorzystaniem aż 100 urządzeń Samsung Gear VR jednocześnie. Wirtualną podróż Mitsubishi ASX 2017 umożliwił pierwszy w naszym kraju fabularny film, wykonany dla marki motoryzacyjnej w technologii 360°, bez komputerowego odtwarzania samochodu w wersji 3D. Jury nagrodziło projekt za innowacyjność zastosowanych rozwiązań oraz wpływ wydarzenia na wzmocnienie wizerunku marki mierzony liczbą obecnych dziennikarzy i liczbą wzmianek w prasie.
?wmode=opaque&" allowfullscreen>
 

III miejsce

Mobicof 2016

Wydarzenie zrealizowane przez Miquido. Jury doceniło przede wszystkim realizację, która zaowocowała dużą rozpoznawalnością marki w prasie, grupie docelowej i w biznesie, a także oryginalność samego pomysłu i innowacyjność, która w tym przypadku nabrała kształtów atrakcji retro.
?wmode=opaque&" allowfullscreen>
 

Zwycięzca Top Event 2015

Pełne napięcia i grozy spotkanie ze smokiem wawelskim, bratobójcza walka o władzę, tajemnicze magiczne zaklęcia, a także anegdoty o życiu dworskim - to tylko niewielki fragment wrażeń, jakich doświadczyli widzowie widowiska „Wawel. Alchemia światła”, które we wrześniu 2015 r. odbyło się w Zamek Królewski na Wawelu. Legendy i podania wawelskie zostały przedstawione w niespotykany dotychczas sposób. Dziedziniec arkadowy na Wawelu całkowicie zmienił swoje oblicze i na dwa wieczory stał się areną niesamowitych i magicznych legend, opowiedzianych w niekonwencjonalny sposób. Były transowe dźwięki bębnów, hipnotyzujące wokalizy i energetyczna choreografia. Dziedziniec przeszedł zaskakujące metamorfozy a nietuzinkowe animacje przeplatały się z grą aktorską w żywym planie. Widzowie wysłuchali także opowieści Stańczyka oraz obejrzeli magiczną, mistyczną fuzję tańca, efektów specjalnych, muzyki i obrazów, nawiązujących do wawelskiej legendy o alchemiku. Usłyszeli także zabawne teksty i dialogi oraz anegdoty o życiu dworskim w wykonaniu ożywionych głów z wawelskich kasetonów, w których role wcielili się wybitni krakowscy artyści: Anna Dymna, Jerzy Trela, Grzegorz Turnau i Jerzy Stuhr. W legendzie o Państwie Wiślan wystąpiła Dorota Segda, a Króla Kraka zagrał Janusz Radek. Alchemia światła to wspólny projekt Wawelu i TAURON Polska Energia. Treść widowiska została stworzona na podstawie mitologii i prastarych obrzędów, a w wymiarze widowiskowym spektakl był połączeniem światła, trójwymiarowych obrazów, tekstu, muzyki, malarstwa i tańca. Głównym założeniem projektu było przedstawienie legend wawelskich w nowoczesny i niespotykany w Polsce sposób. „Wawel. Alchemia Światła” to unikalne w skali kraju widowisko. Połączyło ono nowoczesne sztuki wizualne w postaci trójwymiarowego mappingu, ze światłem, muzyką, śpiewem i tańcem, a głównym bohaterem były legendy i podania wawelskie. Podobne widowiska są realizowane na zamku w Osace w Japonii, czy na fasadzie Teatru Boshoi w Moskwie. Producentem widowiska była krakowska firma Visualsupport. Więcej informacji na www.alchemiaswiatla.pl
?wmode=opaque&" allowfullscreen>
 

Zarezerwuj ten dzień w kalendarzu


Spotkajmy się w styczniu, jak co roku, bo event to ważny element komunikacji z otoczeniem.