Celem Konkursu jest nagrodzenie najlepszego zrealizowanego projektu z obszaru branży eventowej, wyróżnienie najciekawszego wydarzenia, związanego z event marketingiem. Jego wpływu na realizacje celów firmy, budowania wizerunku marki oraz środowisko i społeczeństwo.
Po raz pierwszy nagroda Top Event zostanie przyznana w dwóch różnych kategoriach.

Nagroda Top Event 2018 w dwóch kategoriach!

Top Event Nagroda Branży - w drodze głosowania on-line przez internautów. Top Event Nagroda Mediów - w drodze głosowania jury złożonego jedynie z przedstawicieli mediów branżowych.

Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są w trakcie Forum Branży Eventowej 2019, 23 stycznia 2019, w EXPO XXI, w Warszawie, ul. Prądzyńskiego 12/14 w recepcji głównej Forum.

Do konkursu przyjmowane są wydarzenia, które odbyły się w terminie od 1 grudnia 2017 do 31 grudnia 2018 roku.

Wydarzenia do konkursu mogą zgłaszać wszyscy zarejestrowani uczestnicy Forum Branży Eventowej 2019.

Zgłoszenia konkursowe w kategorii Nagroda Branży oceniane są w drodze głosowania on-line poprzez oddanie głosu w ankiecie zamieszczonej na stronie: http://forumbranzyeventowej.pl/top-event-2018/. Głos może być oddany przez każdego użytkownika internetu zidentyfikowanego na podstawie adresu IP i plików cookie jeden raz.

Głosowanie internautów na wybrany projekt możliwe będzie w dniach 24 stycznia 2019 do 31 stycznia 2019.

Najlepszy projekt w kategorii Nagroda Mediów wyłania Jury.

Nagrodą dla zwycięzcy konkursu w każdej z kategorii jest dodatkowo udział w profesjonalnym szkoleniu branżowym ufundowany przez Świat Eventów – firmę szkoleniową oferującą praktyczne szkolenia dla event managerów !

Świat Eventów proponuje szeroki wachlarz praktycznych szkoleń, które oparte zostały w 80% na autorskiej metodzie TNR. Szkolenia z serii Event Management przygotowują do pracy w zawodzie, inspirują, a także są merytorycznym wsparciem. Kolejne szkolenia specjalizacyjne pomagają zdobyć niezbędną wiedzę z zakresu sprzedaży, tworzenia ofert, organizacji imprez masowych i kreacji. Szkolenia prowadzone są wyłącznie przez praktyków i specjalistów w swoim fachu, z dbałością o szczegóły i ogromnym naciskiem właśnie na działanie. Zwycięzca konkursu będzie mógł wybrać, w którym szkoleniu chce uczestniczyć. Szczegółowy program szkoleń znajduje się na stronie: Szkolenia Świata Eventów.

Jury konkursu Top Event w kategorii Nagroda Mediów

Sylwia Banaszewska

prezes zarządu platformy MeetingPlanner.pl


Od ponad 15 lat działa na rzecz rozwoju przemysłu spotkań. Współpracę z branżą spotkań rozpoczęła wprowadzając na rynek pierwsze branżowe medium MICE Poland, z którym związana była do końca 2010 r. W tym czasie zainicjowała powstanie licznych projektów min. konkurs Osobowość Roku MICE Poland, pierwszy w Polsce kierunku o specjalności Turystyka Biznesowa w Akademii Vistula, Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel i Klubu Agencji Eventowych. Od 8 lat związana z MeetingPlanner.pl, kontynuuje działanie na rzecz rozwoju przemysłu spotkań, integrację i edukację branży oraz współpracę z instytucjami reprezentującymi ten rynek. Wśród działań z MeetingPlanner.pl ma na swoim koncie wielu znanych projektów dla branży min. Wielki Mecz Branży Eventowej MP Legia Cup, pierwszy konkurs dla branży eventowej MP Power Awards® , Kreatywny Roku Branży Eventowej. Jej działania i zaangażowanie na rzecz branży zostały docenione wielokrotnie. Odznaczona z nominacji Prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej odznaką „Za Zasługi dla Turystyki” nadaną przez Ministra Sportu i Turystyki i odznaką honorową „Za zasługi dla rozwoju gospodarki Rzeczypospolitej Polskiej” nadaną przez Ministra Gospodarki.

Anna Łukasik

Think MICE


Z branżą MICE związana od początku swojej kariery zawodowej. Od listopada 2016 r. zarządza nowoczesnym i prężnie rozwijającym się magazynem i portalem branży spotkań - THINK MICE. Przez ponad 11 lat odpowiadała za działania marketingowe i reklamowe związane z promocją branżowego magazynu MICE Poland. Od ponad 14 lat aktywnie uczestniczy w życiu branży spotkań. Bierze udział w najważniejszych imprezach, targach i spotkaniach w kraju jak i za granicą. Patronuje wszelkim inicjatywom mającym na celu rozwój polskiej branży MICE. Zaangażowana w inicjatywę I w Polsce konferencji dotyczącej event marketingu - Event Biznes. Zarządzała prestiżowym konkursem branży spotkań: Osobowość Roku MICE Poland oraz odpowiadała za organizację największej imprezy integrującej całe środowisko - corocznej Gali OR. Wielokrotnie zasiadała w Kapitule konkursu Odkrycie Roku MPI Poland oraz TOP Event.

Andrzej Kuczera

OOH Event


Z branżą eventową związany od 5 lat. Założyciel i Dyrektor Generalny firmy OOH event! Do branży event trafił przy okazji powstania nowego projektu. Organizator konferencji EVENT MIX oraz strefy dostawców tego wydarzenia. Przede wszystkim promuje event jako skuteczne narzędzie event marketingu. Razem z zespołem przekonuje poznanych dyrektorów marketingu, że inwestycja w przemysł spotkań to gwarancja budowania dobrych relacji z klientami dająca najlepszy zwrot z inwestycji. Odwołuje się do emocji, kreatywności i skuteczności wydarzeń. Zarówno tych małych, przy okazji niewielkich premier produktów, jak i wielkich jubileuszowych gal czy też kongresów. Warto podkreślić, że udało mu się współpracować także z innymi mediami na rynku przy okazji EVENT MIX. Niewątpliwym sukcesem jest magazyn OOH event!. Na jego łamach opisuje wszystkie ważne branżowe wydarzenia, nowinki, nowe obiekty i przestrzenie eventowe, niejednokrotnie je reklamując. Bierze aktywny udział w konferencjach branżowych. W szczególności tych o tematyce eventowej i marketingowej. W planach ma także udział w międzynarodowych targach branży MICE. W chwili obecnej zajmuje się również rozwojem umiejętności dziennikarskich – ma na koncie wiele relacji, wywiadów i artykułów.

Nina Żukowska

Event Live


Założycielka Świata Eventów – platformy edukacji eventowej. Autorka „Techniki Nauki Równoległej”, która zwiększa efekty uczenia i rozwijania praktycznych umiejętności eventowych poprzez odpowiednie projektowanie ćwiczeń warsztatowych w trakcie szkoleń. Wprowadza innowacje w procesach nauczania o eventach. Partner merytoryczny praktycznego kierunku studiów podyplomowych dla event managerów na Uniwersytecie Marie Curie Skłodowskiej w Lublinie. Twórca i redaktor naczelna lifestyle’owego portalu dla branży eventowe Event Live. Autorka wielu publikacji branżowych, wieloletni trener i wykładowca Szkoły Mistrzów Reklamy. Właścicielka agencji eventowej New Event Story, organizatorka rekordowego pokazu VR w Polsce. Nagroda TOP Event 2016 FBE za organizację Premiery Mitsubishi ASX 2017, która została doceniona za innowacyjne podejście i wpływ wydarzenia na wzmocnienie wizerunku marki. Laureatka dwóch statuetek konkursu Złote Spinacze w kategorii „Event Komercyjny” oraz „Motoryzacja i Transport” Zarządzała działem eventów w agencji Havas PR Warsaw oraz odpowiadała za realizację projektów na rzecz takich firm i marek jak: Orange, TP, Samsung, Johnnie Walker, Volvo, Swarovski, Readers Digest, Velvet, Desperados, 3M Poland, L’oreal, Dulux, Menolly Poland, Real Management.

Jagoda Walczak

MICE Poland


Od ponad 20 lat kieruje działem sprzedaży tytułów konsumenckich oraz branżowych Wiadomości Turystycznie i Mice Poland. Od wielu lat zaangażowana w promocję polskiej turystyki biznesowej w kraju i zagranicą. Członek kapituły konkursu Homo Turisticus , zdobywca Grand Prix MTTargi Polska. Zaangażowana w organizację konkursu Osobowość Roku Mice Poland , organizator branżowego wydarzenia międzynarodowego Forum Agentów Biur Podroży.

Kinga Walczyk

Event Management Polska


Pierwsze kroki w branży eventowej stawiała ponad 7 lat temu jako koordynator projektów scenograficzno – evetowych, realizując projekty eventowe dla wielu czołowych marek. Po kilkuletniej przerwie powróciła do branży, obejmując stanowisko Redaktor prowadzącej magazynu MICE Poland. Aktualnie reprezentuje magazyn branżowy Event Management Polska. Dotychczas zasiadała w Kapitule konkursu Odkrycie Roku MPI Poland oraz TOP Event.

Zwycięzcy Top Event 2017

I miejsce

Poland Business Run 2017

Największy ogólnopolski bieg charytatywny, który pomaga osobom po amputacjach i z niepełnosprawnością ruchową. W roku 2017 w organizację zaangażowało się aż 8 miast, w których biegło łącznie ponad 20.000 biegaczy.
?wmode=opaque&

Kraków Business Run 2017 from Evential Sp. z o.o. on Vimeo.

" allowfullscreen>
 

II miejsce

Alchemia Światła 2017

?wmode=opaque&

Alchemia Światła 2017 from Evential Sp. z o.o. on Vimeo.

" allowfullscreen>
 

III miejsce

41 Sesja Komitetu Światowego Dziedzictwa UNESCO w Krakowie - III miejsce w konkursie Top Event 2017

Zwycięzcy Top Event 2016

I miejsce

Drzwi Otwarte Volkswagen Crafter

Chapeau bas dla zespołu Volkswagen Poznań- Fabryka Samochodów Użytkowych i Komponentów oraz agencji NCF. Odwaga i oryginalność pomysłu przy jednoczesnym niezwykle przemyślanym podejściu zarówno do polityki HR jak i marketingowy wymiar przedsięwzięcia kreującego tysiące ambasadorów marki. Innowacyjny sposób realizacji przy jednoczesnym powrocie do tradycyjnego postrzegania miejsca pracy. Mamy tu dobrze i mądrze zrealizowany event w centrum strategii marki. Gratulujemy. Założenie projektu: Przedstawienie pracownikom oraz ich rodzinom najnowocześniejszej i najbardziej zautomatyzowanej fabryki samochodów w tej części Europy. Wyjątkowość tego wydarzenia polegała także na tym, że Zarząd postanowił odsłonić wybrane tajemnice produkcyjne fabryki i pokazać je rodzinom swoich pracowników w geście szeroko pojętej wzajemnej integracji nie tylko pracowniczej, ale także rodzinnej. Pozwoliło to lepiej zrozumieć i uświadomić specyfikę pracy tym członkom rodzin, którzy związani są zawodowo z innymi branżami, a dzieciom pokazać fabrykę w formie zarówno wielkiej ciekawostki z elementami edukacji jak poznać miejsce pracy rodziców i ich wkładu w budowę produktu. Taka decyzja podjęta została po raz pierwszy w historii VWP.
?wmode=opaque&" allowfullscreen>
 

II miejsce

Premiera Mitsubishi ASX 2017

Wydarzenie zrealizowane przez New Event Story dla Mitsubishi Motors. Premiera Mitsubishi ASX 2017 to konferencja prasowa, której celem było zaprezentowanie odświeżonego modelu Mitsubishi ASX. Prezentacja była pierwszą w Polsce imprezą z wykorzystaniem aż 100 urządzeń Samsung Gear VR jednocześnie. Wirtualną podróż Mitsubishi ASX 2017 umożliwił pierwszy w naszym kraju fabularny film, wykonany dla marki motoryzacyjnej w technologii 360°, bez komputerowego odtwarzania samochodu w wersji 3D. Jury nagrodziło projekt za innowacyjność zastosowanych rozwiązań oraz wpływ wydarzenia na wzmocnienie wizerunku marki mierzony liczbą obecnych dziennikarzy i liczbą wzmianek w prasie.
?wmode=opaque&" allowfullscreen>
 

III miejsce

Mobicof 2016

Wydarzenie zrealizowane przez Miquido. Jury doceniło przede wszystkim realizację, która zaowocowała dużą rozpoznawalnością marki w prasie, grupie docelowej i w biznesie, a także oryginalność samego pomysłu i innowacyjność, która w tym przypadku nabrała kształtów atrakcji retro.
?wmode=opaque&" allowfullscreen>
 

Zwycięzca Top Event 2015

Wawel - Alchemia Światła

?wmode=opaque&" allowfullscreen>
 

Zarezerwuj ten dzień w kalendarzu


Spotkajmy się w styczniu, jak co roku, bo event to ważny element komunikacji z otoczeniem.