Każdy event manager chce, aby jego event zapadł na długo w pamięci uczestników, sprawił, że będą z niecierpliwością czekali na kolejną edycję, a także, aby był wspominany jako miło spędzony czas. Aby tak się stało, wydarzenie musi być emocjonujące – wszystko, co wiąże się z dużymi emocjami, sprawia, że ludzie lepiej to zapamiętują.
To właśnie emocje, które wywołuje wydarzenie, często decydują o jego sukcesie. Co sprawia, że te wszystkie pozytywne i silne odczucia faktycznie towarzyszą uczestnikom eventów?
# twarzą w twarz
Biznesy robi się z ludźmi, a event to doskonała okazja do budowania relacji. To najbardziej efektywny sposób dotarcia zarówno do innego biznesu, jak i bezpośrednio do konsumenta. W erze zalanej reklamą, gdzie każdy ma do wyboru cały wachlarz produktów i usług, to bezpośrednie kontakty międzyludzkie mogą decydować o wyborze partnera biznesowego lub zakupu produktu czy usługi. Jakby nie patrzeć, człowiek jest z natury bardzo emocjonalną istotą, a nie ma niczego bardziej emocjonalnego, niż relacja z drugą osobą (nawet ta tylko biznesowa ;).
# aby przełamać lody
Niezależnie od tego, skąd będą pochodzić uczestnicy Twojego eventu, z pewnością łączy ich jedno: lubią się dobrze bawić. Dzięki temu, część bardziej rozrywkowa może bardzo pozytywnie wpłynąć na odczucia uczestników. Aby trochę rozluźnić atmosferę oraz przełamać pierwsze lody, świetnie sprawdzą się różnego rodzaju gry integracyjne lub konkursy. Oczywiście ich dobór zależy od rodzaju wydarzenia, jego tematyki, osób, które się na nim zjawią, a także wielkości imprezy. Atrakcje innego typu przygotujemy np. na konferencję medyczną, a zupełnie inne na targi mody ślubnej. Warto jednak uwzględnić w agendzie miejsce na tego typu rozrywkę :).
# scena – klucz do sukcesu
Wszyscy uwielbiają się wzruszać, brać udział w podniosłych chwilach czy być świadkiem czegoś spektakularnego. Te i wiele innych emocji są w stanie dostarczyć ludzie, którzy pojawią się na scenie. Dlatego też ważna jest nie tylko jej oprawa – dobrze dobrane oświetlenie, które stworzy nastrój, czy odpowiednia scenografia – ale przede wszystkim prelegenci i prowadzący imprezę. To bardzo istotne, aby wcześniej dokładnie przeanalizować jacy prelegenci będą najlepiej pasowali do charakteru wydarzenia, jaka tematyka najbardziej zainteresuje słuchaczy, a w końcu, jaki nadać nastrój występom, aby odpowiadał charakterowi eventu. Tu nic nie może być kwestią przypadku!
# muzyczny nastrój
Muzyka to świetny katalizator pozytywnych uczuć – to dlatego np. będąc smutnym, ludzie często po nią sięgają. Odpowiednio dobrana oprawa muzyczna świetnie podkreśli charakter wydarzenia, a także wprawi uczestników w nastrój, na jakim Ci zależy. Będzie to szczególnie istotny szczegół przed każdym wystąpieniem na scenie.
# nowe technologie
Przestrzeń eventowa jest najlepszym miejscem do prezentowania światu nowych rozwiązań technologicznych. Jednak nie tylko twórcy będą mogli pochwalić się nową jakością ze świata techniki, ale także uczestnicy eventu mogą na tym bardzo skorzystać. Nowinki technologiczne z pewnością wzbudzą wiele ciekawości, zaintrygują lub będą inspiracją do ożywionej dyskusji. Dzięki temu taki event z pewnością zapadnie na długo w pamięci.
To tylko kilka przykładów tego, jak eventy mogą na wiele różnych sposobów sprawić, że wszystkie dobre emocje zostaną z uczestnikami wydarzenia na długo. To właśnie charakteryzuje dobry event – mnóstwo dobrych wspomnień i chęć, aby powrócić i przeżyć je na nowo :).
Niepoprawna Optymistka
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |