FBEmi to scena, na którą może wejść każdy, kto ma ciekawe pomysły, idee warte przekazania lub historie i anegdoty, których warto wysłuchać. Chcielibyśmy by to miejsce umożliwiało wolną, nieograniczoną żadnym tematem przewodnim, dyskusję. Niech FBEmi stanie się forum swobodnego wypowiadania eventowych poglądów.

Wydarzenia dla klientów indywidualnych

  • 9:20Impreza rozwodowa - czyli jak z porażki uczynić sukces?

    Katarzyna Waszczuk

    Scena FBEmi

  • 9:45Rynek ślubów i wesel w Polsce. Inspiracje ze świata i trendy.

    Anna Nowakowska

    Scena FBEmi
  • 10:10Dekor eventu korporacyjnego a imprezy okolicznościowej. Czy są różnice?

    Renata Razmuk

    Scena FBEmi

O sukcesie wydarzenia

  • 10:35Siła mediów społecznościowych. Gdzie kończy się reklama a zaczyna PR?

    Adam Kozina

    Scena FBEmi

  • 11:00Dowody naukowe w służbie kreacji eventowych. Wyniki wybranych badań, które wykorzystasz od razu.

    Barbara Świderska

    Scena FBEmi
  • 11:25Frekwencja, satysfakcja, zapamiętywalność – 3 wyznaczniki sukcesu eventu.

    Jarosław Kubicki

    Scena FBEmi
  • 11:50Integracja versus Korporacja.

    Rafał Patla

Narzędzia realizacji wydarzeń

  • 12:15Od przetargu do realizacji: 10 zastosowań aplikacji eventowej.

    Adrian Czyczerski

    Scena FBEmi
  • 12:40Rola recepcji w produkcji całości wydarzenia.

    Zuzanna Sprycha

    Scena FBEmi

MICE

  • 13:05Potencjał eventowy Fest Fajnego regionu Polski - Województwo Śląskie i możliwości dla branży MICE.

    Dorota Jacyniak

    Scena FBEmi
  • 13:30USA - błędy w organizacji wyjazdów, KEY STUDY jak wyprzedzić konkurencję?

    Radosław Lewandowski

    Scena FBEmi

Inspiracje

  • 13:55Jak zorganizować społeczny event zaczynając od "złotówki" w portfelu.

    Piotr Widera
  • 14:20Czy tenis może być bardziej atrakcyjny?

    Konrad Kuźmienko

    Scena FBEmi
  • 14:45Niski budżet, wymagania wysokie. Jak przyciągnąć uwagę niebanalnym scenariuszem?

    Agnieszka Ciesielska

    Scena FBEmi



 

Zarezerwuj ten dzień w kalendarzu


Spotkajmy się w styczniu, jak co roku, bo event to ważny element komunikacji z otoczeniem.