Eventy w promocji i strategii miast

9:30 - 9:50 Pokazy i zawody sportów ekstremalnych - czy przynoszą korzyści i promocję wizerunkową miasta.

Karol Lejman i Karolina Jankowska

9:50 - 10:10 Strefa dla najmłodszych - czyli o czym nie zapomnieć na miejskim wydarzeniu.

Agnieszka Klimasara

10:10 - 10:55 Promocja miasta poprzez wydarzenia. Jak się to robi?

DEBATA - Katarzyna Ziemska, Mateusz Czerwiński, Krzysztof Magiera; moderator: Mariusz Korpoliński

10:55 - 11:15 Food trucki jako alternatywa dla tradycyjnego cateringu.

Krzysztof Bieńkowski

11:15 - 11:35 Wydarzenie i miasto okiem kamery - czyli after movie z imprezy miejskiej.

Tomasz Styka

11:35 - 11:55 Jak współpracować i jakie korzyści przynosi odpowiednia współpraca miasta z organizatorem/agencją eventową.

Mariusz Korpoliński

11:55 - 12:15 Jak zorganizować społeczny event zaczynając od "złotówki" w portfelu.

Piotr Widera

12:15 - 12:35 Eventy on-line pomysłem na integrację zespołów rozproszonych?

Krzysztof Heller

FBEmi

Event Marketing Ideas

13:05 - 13:25 Jak stworzyć popularne miejsce eventowe przełamując stereotypy?

Karolina Iskierka, Piotr Zając

13:25 - 13:55 2 w 1, czyli Interaktywne Gry Biznesowe. Jak połączyć zalety eventów firmowych z rozwojem kompetencji przyszłości?

Paweł Chabros

13:55 - 14:15 Rebranding w świecie MICE. Jak robić to dobrze?

Przemysław Konieczyński

14:15 - 14:45 Światowy trend w eventach - oszczędność i odpowiedzialność energetyczna.

Dagmara Berka-Kochańska

14:45 - 15:05 Sadzenie lasu, sprzątanie rzeki czy konferencja w stodole? Jak dostosować ofertę do zmieniających się oczekiwań Klienta i kryzysu energetycznego.

Paulina Czerwińska

15:05 - 15:25 Belmonte - nowy Brand na rynku hoteli. Otwarcie pierwszego obiektu, plany inwestycyjne.

Paweł Ryszkiewicz

15:30 - 16:00 Kobieca moc w eventach

networking

15:40 - 15:50 Finał gry miejskiej City Adventure

16:00 - 17:00 Sztuka odpoczywania

Paulina Patro