fbpx
cropped-Logo_EVENTmarketing_black.jpgcropped-Logo_EVENTmarketing_black.jpgcropped-Logo_EVENTmarketing_black.jpgcropped-Logo_EVENTmarketing_black.jpg
  • O Forum
  • Strefa ekspozycyjna
✕

prelegenci scena główna vol.2

  • Strona główna
  • prelegenci scena główna vol.2
kongres szefów kuchni i restauratorów
Michał Kalarus


Jak duże zmiany w branży eventowej wymusza kryzys energetyczny?

 

Z branżą MICE związany od ponad 15 lat. Jest współtwórcą magazynu i portalu THINK MICE. Jako redaktor naczelny kieruje pracą zespołu dziennikarzy, odpowiada za kształt oraz zawartość merytoryczną miesięcznika i portalu, który swoim zakresem obejmuje wszystkie segmenty przemysłu spotkań: eventy, wyjazdy incentive, kongresy i konferencje. Zajmuje się też tworzeniem tekstów informacyjnych oraz szerszych opracowań dotyczących branży MICE. Przeprowadził wiele wywiadów z krajowymi i zagranicznymi ekspertami. Prowadzi debaty i dyskusje, zasiada w jury konkursów branżowych.

kongres szefów kuchni i restauratorów
Magdalena Kondas
 


Event marketing w czasach transformacji, zmiany i...

Redaktor naczelna MeetingPlanner.pl. 
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, studiowała polonistykę i dziennikarstwo, ale od kilkunastu lat zajmuje się branżą eventową. Jako PR-owiec współpracowała z agencjami eventowymi. Przez kilka lat prowadziła branżowy magazyn „MICE Poland”.  Członkini jury konkursów MP Power Awards®, Kreatywny Roku Branży Eventowej, Procon Awards. Dyrektor programowa konferencji Event Biznes. Przewodnicząca Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula w Warszawie. Moderatorka paneli dyskusyjnych, debat, spotkań.

kongres szefów kuchni i restauratorów
Michał Fiodorow
 


Jak duże zmiany w branży eventowej wymusza kryzys energetyczny?

Dyrektor ds. technicznych, Prolight Sp. z o.o.. Absolwent wydziału Mechatroniki Politechniki Warszawskiej. Doświadczenie w projektowaniu instalacji oświetleniowych zdobył już na studiach, gdzie pierwszy raz zetknął się z oprogramowaniem Cast Software Wysiwyg. Praktykę w branży oświetlenia efektowego zdobył w latach 2008-2009 w klubie Captitol, gdzie pracował na konsolecie Avolites oraz w klubie Nine, gdzie wykorzystywał stół ETC EOS. Od roku 2008 inżynier działu technicznego, następnie od 2015 kierownik działu projektowania i wsparcia technicznego, a obecnie dyrektor ds. technicznych w firmie Prolight.

kongres szefów kuchni i restauratorów
Konrad Kozioł
 


Jak duże zmiany w branży eventowej wymusza kryzys energetyczny?

Dyrektor działu sprzedaży i marketingu, Arena Gliwice, członek zarządu Europejskiego Zrzeszenia Aren (European Arenas Association – EAA).  Ekspert w dziedzinie budowania oferty, monetyzacji i nawiązywania partnerstw w zakresie przemysłu czasu wolnego i zarządzania obiektami widowiskowo-sportowymi. Posiada wieloletnie doświadczenie w sektorze organizacji wydarzeń rozrywkowych oraz w branży MICE. Obecnie zarządza i współtworzy dział sprzedaży i marketingu Areny Gliwice, wspólnie z zespołem odpowiadając za realizację strategii tego obiektu z wykorzystaniem modeli biznesowych opartych nie tylko na wynajmie Areny partnerom, ale również na organizacji oraz współorganizacji wydarzeń własnych.

kongres szefów kuchni i restauratorów
Rafał Kupidura
 


Jak duże zmiany w branży eventowej wymusza kryzys energetyczny?

Od 20 lat właściciel i prezes zarządu IF Nation Group – polskiej, niezależnej grupy marketingowo-technologicznej, do której należą agencja eventowa Imagine Nation oraz Focus Nation i Moonsteps. Stworzył 100-osobową firmę z obrotami sięgającymi 60 mln zł, która oferuje kompleksowe rozwiązania z zakresu komunikacji, eventów i technologii oraz wyróżnia się stałą, wieloletnią obsługą topowych polskich i międzynarodowych marek.

Od 2022 roku członek organizacji Pracodawcy RP oraz pełnomocnik zarządu IAA ds. pomocy uchodźcom, ponadto członek Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR i Klubu Agencji Eventowych SAR (KAE SAR). 

kongres szefów kuchni i restauratorów
Alicja Panasiuk
 


Jak duże zmiany w branży eventowej wymusza kryzys energetyczny?

Z grupą hotelową Accor związana jest od ponad 20 lat. Swoją karierę w hotelarstwie rozpoczęła w  hotelu Mercure Fryderyk Chopin. Kolejnym etapem było objęcie stanowiska kierownika ds. kluczowych klientów w globalnej sprzedaży, w segmencie turystyki. Następnie była starszym kierownikiem sprzedaży w hotelu Novotel Warszawa Centrum. W roku 2011 dołączyła ponownie do zespołu sprzedaży globalnej. Odpowiadała za zespół sprzedaży w segmencie korporacyjnym, MICE i turystyki na Polskę i kraje bałtyckie. W nowych strukturach sprzedaży Accor awansowała na stanowisko director SME accounts na Europę Północną. 

 

kongres szefów kuchni i restauratorów
Tomasz Cieślak
 


Event marketing w czasach transformacji, zmiany i...

Kierownik Działu Komunikacji Wewnętrznej, Rossmann Polska. Absolwent dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowych studiów z zarządzania. Przez 7 lat pracował jako dziennikarz, w 2009 roku rozpoczął pracę w Dziale Public Relations Rossmanna, a od 2013 roku jest kierownikiem Działu Komunikacji Wewnętrznej i odpowiada kompleksowo za komunikację wewnętrzną spółki. Koordynuje organizację firmowych wydarzeń. Odpowiadał m.in. za kompleksową realizację takich eventów jak jubileusz 20-lecia i 25-lecia Rossmanna w Polsce, czy czterech edycji spotkań motywacyjno-integracyjnych dla pracowników drogerii. Jest laureatem nagrody MP Power Awards, magazyn dla pracowników Rossmanna, którym kieruje, w konkursie Power Of Content Marketing uznany został za najlepszą gazetę firmową w Polsce, a stworzony z zespołem cyfrowy system komunikacji wewnętrznej nagrodzony został tytułem Digital Excellence Awards 2022.

 

kongres szefów kuchni i restauratorów
Agnieszka Stryjecka
 


Event marketing w czasach transformacji, zmiany i...

Dyrektor ds. marketingu, SIXT Polska. Doświadczona menedżerka z 15-letnią praktyką w działach marketingu i komunikacji w korporacjach międzynarodowych. Odpowiedzialna za opracowanie i realizację strategii marketingowej oraz komunikację PR dla marki SIXT Polska, a wcześniej dla DNB Bank Polska. Posiada szerokie doświadczenie w planowaniu i zarządzaniu projektami w obszarze marketingu korporacyjnego, w tym organizacji i koordynacji różnego rodzaju konferencji merytorycznych, eventów relacyjnych. Skuteczna w integracji wszystkich narzędzi marketingowych, w tym eventów (offline & online), BTL, digital, PR i social media, w celu wydobycia najlepszych efektów synergii. Wcześniej związana z mBankiem, gdzie oprócz konferencji merytorycznych realizowała również projekty wspierające przedsiębiorczość kobiet w biznesie.
Członkini Jury największego konkursu branży eventowej w Polsce – MP Power Awards.

kongres szefów kuchni i restauratorów
Davide Odella
 


Event marketing w czasach transformacji, zmiany i...

Członek zarządu, Expo XXI Warszawa. Związał swoje zawodowe losy z branżą MICE już podczas studiów na Uniwersytecie Bolońskim, praktykując na stażu w agencjach eventowych, gdzie zajmował się organizacją wydarzeń kulturalnych. Podczas studiów dołączył także do zespołu centrum wystawienniczego Bologna Fiere oraz organizował kongresy i konferencje. Sprawy osobiste związały go z polskim rynkiem, swoją pierwszą pracę w Polsce otrzymał w firmie eventowej Grupa Trip. W 2012 roku został uhonorowany nagrodą „Odkrycie Roku MPI Poland”, otrzymał też wyróżnienie w konkursie ICCA/EIBTM Forum for Young Professionals. W 2013 roku rozpoczął pracę na Stadionie Narodowym (obecnie PGE Narodowy) w dziale sprzedaży. W 2015 roku otrzymał certyfikat CMM (Certified Meeting Manager). W 2016 roku rozpoczął pracę jako sales manager w Expo XXI, gdzie teraz jest członkiem zarządu, odpowiedzialnym za sprzedaż i marketing.

kongres szefów kuchni i restauratorów
Łukasz Pacek
 


Event marketing w czasach transformacji, zmiany i...

Menedżer ds. target operation model, BNP Paribas Bank Polska SA. Od ponad czternastu lat związany z branżą bankową, a od ponad dziesięciu z Departamentem Zakupów, w którym obecnie odpowiada za zakupy z segmentu marketing i windykacja. W ciągu roku realizuje kilkaset akcji kontraktowych i negocjacyjnych związanych z kompleksową obsługą działań marketingowych i windykacyjnych. Do głównych działań w tym zakresie należą m.in. organizacja eventów, realizacja i produkcja kampanii ATL, współpraca z domami mediowymi, agencjami performance-owymi i digitalowymi, a także obsługa działań w zakresie BTL/POS/DTP oraz NPL

Nominowany w kategorii: Meeting Planner w Dziale Zakupów (2015). Laureat konkursu Lider Zakupów 2018, organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Managerów Logistyki i Zakupów (PSML). Juror MP Power Awards®.

kongres szefów kuchni i restauratorów
Joanna Gorczyca
 


Event marketing w czasach transformacji, zmiany i...

Dyrektor Biura Zrównoważonego Rozwoju, PZU. Ekspertka w zakresie zrównoważonego rozwoju oraz programów i polityk zaangażowania społecznego. Autorka strategii i raportów społecznych m.in. samorządów i organizacji kultury. Specjalistka w dziedzinie sponsoringu z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu projektów w obszarze współpracy biznesu z instytucjami kultury.

W Grupie PZU odpowiada za zarządzanie i wdrażanie polityki zrównoważonego rozwoju, realizację strategii ESG oraz implementację standardów ESG. Współpracuje z podmiotami Grupy PZU, organizacjami branżowymi i partnerami społecznymi w zakresie zrównoważonego rozwoju, ochrony środowiska i wpływu na klimat oraz zrównoważonych finansów. Przewodnicząca Grupy ds. zrównoważonych finansów w Polskiej Izbie Ubezpieczeń. Członkini zarządu Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

kongres szefów kuchni i restauratorów
Jarosław Jabłoński
 


Sztuka realizacji VR - przegląd światowych rozwiązań i trendów.

Z branżą filmową związany od ponad 29 lat. W tym czasie zrealizował wiele projektów dla znanych światowych marek takich jak HBR, MIT oraz wielu polskich firm takich jak Orlen, Lotos, Raben.

 

Przygotowywał materiały e-learningowe, webinaria i konferencje z wykorzystaniem technologii wirtualnego studia i ścian LED. Obecnie pełni funkcję CTO w Digital Knowledge Space.

kongres szefów kuchni i restauratorów
Miłosz Stanisławski
 


Weź się nagraj - jak dzięki video zoptymalizujesz odprawy i instruktaże.

Jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich Hotelarzy. W oparciu o swoje doświadczenia szkoli hotele i występuje publicznie w zakresie sprzedaży, marketingu, rekrutacji i kultury organizacji. Tworzy i wdraża narzędzia wspierające działalność
operacyjną branży Hospitality oraz marketing w mediach społecznościowych. Konsultuje
inwestycje hotelowe, Inspiruje młode pokolenie HOTelarzy.  Nagrodzony tytułami: Odkrycie Roku przez MPI Poland Chapter; Hotelarz Roku przez magazyn Hotelarz; MP Power Awards – MP Power 12 przez MeetingPlanner.pl.

kongres szefów kuchni i restauratorów
Adam Leszczyński
 


Zgrywalizuj to, czyli kilka chwytów na budowanie zaangażowania poprzez gry.

Programista. Brand manager odpowiedzialny za przygotowanie strategii produktu, koordynowanie i nadzorowanie prac związanych z rozwojem, tworzenie i realizację planów i strategii marketingowych, identyfikację potrzeb klientów i odbiorców danej grupy produktów, monitorowanie trendów rynkowych w celu rozwoju nowych produktów… Od 2018 roku znany jako “Pan Tropiciel” grywalizuje wszystko, odnajdując w tym swój życiowy cel. O budowaniu zaangażowania poprzez gry może mówić godzinami.

Podziel się:

  • Click to share on Facebook (Opens in new window)
  • Click to share on LinkedIn (Opens in new window)
© 2023 Betheme by Muffin group | All Rights Reserved | Powered by WordPress
Pliki cookies
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Ustawienia cookiesAkcepuję Czytaj więcej
Zarządzaj zgodą

Polityka prywatności

Ta strona używa plików cookie – małych plików tekstowych, które są umieszczane na Twoim komputerze, aby pomóc stronie zapewnić lepsze wrażenia użytkownika. Ogólnie rzecz biorąc, pliki cookie są używane do zachowania preferencji użytkownika, przechowywania informacji dotyczących np. Koszyków na zakupy, a także do dostarczania anonimowych danych śledzenia do aplikacji innych firm, takich jak Google Analytics. Zasadniczo pliki cookie poprawiają jakość przeglądania. Możesz jednak wyłączyć pliki cookie w tej witrynie i na innych. Najskuteczniejszym sposobem na to jest wyłączenie plików cookie w przeglądarce. Sugerujemy zapoznanie się z sekcją Pomoc przeglądarki lub przejrzenie the About Cookies website , która zawiera wskazówki dla wszystkich nowoczesnych przeglądarek.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT