
Michał Kalarus
Jak duże zmiany w branży eventowej wymusza kryzys energetyczny?
Z branżą MICE związany od ponad 15 lat. Jest współtwórcą magazynu i portalu THINK MICE. Jako redaktor naczelny kieruje pracą zespołu dziennikarzy, odpowiada za kształt oraz zawartość merytoryczną miesięcznika i portalu, który swoim zakresem obejmuje wszystkie segmenty przemysłu spotkań: eventy, wyjazdy incentive, kongresy i konferencje. Zajmuje się też tworzeniem tekstów informacyjnych oraz szerszych opracowań dotyczących branży MICE. Przeprowadził wiele wywiadów z krajowymi i zagranicznymi ekspertami. Prowadzi debaty i dyskusje, zasiada w jury konkursów branżowych.

Magdalena Kondas
Event marketing w czasach transformacji, zmiany i...
Redaktor naczelna MeetingPlanner.pl.
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, studiowała polonistykę i dziennikarstwo, ale od kilkunastu lat zajmuje się branżą eventową. Jako PR-owiec współpracowała z agencjami eventowymi. Przez kilka lat prowadziła branżowy magazyn „MICE Poland”. Członkini jury konkursów MP Power Awards®, Kreatywny Roku Branży Eventowej, Procon Awards. Dyrektor programowa konferencji Event Biznes. Przewodnicząca Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula w Warszawie. Moderatorka paneli dyskusyjnych, debat, spotkań.

Michał Fiodorow
Jak duże zmiany w branży eventowej wymusza kryzys energetyczny?
Dyrektor ds. technicznych, Prolight Sp. z o.o.. Absolwent wydziału Mechatroniki Politechniki Warszawskiej. Doświadczenie w projektowaniu instalacji oświetleniowych zdobył już na studiach, gdzie pierwszy raz zetknął się z oprogramowaniem Cast Software Wysiwyg. Praktykę w branży oświetlenia efektowego zdobył w latach 2008-2009 w klubie Captitol, gdzie pracował na konsolecie Avolites oraz w klubie Nine, gdzie wykorzystywał stół ETC EOS. Od roku 2008 inżynier działu technicznego, następnie od 2015 kierownik działu projektowania i wsparcia technicznego, a obecnie dyrektor ds. technicznych w firmie Prolight.

Konrad Kozioł
Jak duże zmiany w branży eventowej wymusza kryzys energetyczny?
Dyrektor działu sprzedaży i marketingu, Arena Gliwice, członek zarządu Europejskiego Zrzeszenia Aren (European Arenas Association – EAA). Ekspert w dziedzinie budowania oferty, monetyzacji i nawiązywania partnerstw w zakresie przemysłu czasu wolnego i zarządzania obiektami widowiskowo-sportowymi. Posiada wieloletnie doświadczenie w sektorze organizacji wydarzeń rozrywkowych oraz w branży MICE. Obecnie zarządza i współtworzy dział sprzedaży i marketingu Areny Gliwice, wspólnie z zespołem odpowiadając za realizację strategii tego obiektu z wykorzystaniem modeli biznesowych opartych nie tylko na wynajmie Areny partnerom, ale również na organizacji oraz współorganizacji wydarzeń własnych.

Rafał Kupidura
Jak duże zmiany w branży eventowej wymusza kryzys energetyczny?
Od 20 lat właściciel i prezes zarządu IF Nation Group – polskiej, niezależnej grupy marketingowo-technologicznej, do której należą agencja eventowa Imagine Nation oraz Focus Nation i Moonsteps. Stworzył 100-osobową firmę z obrotami sięgającymi 60 mln zł, która oferuje kompleksowe rozwiązania z zakresu komunikacji, eventów i technologii oraz wyróżnia się stałą, wieloletnią obsługą topowych polskich i międzynarodowych marek.
Od 2022 roku członek organizacji Pracodawcy RP oraz pełnomocnik zarządu IAA ds. pomocy uchodźcom, ponadto członek Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR i Klubu Agencji Eventowych SAR (KAE SAR).

Alicja Panasiuk
Jak duże zmiany w branży eventowej wymusza kryzys energetyczny?
Z grupą hotelową Accor związana jest od ponad 20 lat. Swoją karierę w hotelarstwie rozpoczęła w hotelu Mercure Fryderyk Chopin. Kolejnym etapem było objęcie stanowiska kierownika ds. kluczowych klientów w globalnej sprzedaży, w segmencie turystyki. Następnie była starszym kierownikiem sprzedaży w hotelu Novotel Warszawa Centrum. W roku 2011 dołączyła ponownie do zespołu sprzedaży globalnej. Odpowiadała za zespół sprzedaży w segmencie korporacyjnym, MICE i turystyki na Polskę i kraje bałtyckie. W nowych strukturach sprzedaży Accor awansowała na stanowisko director SME accounts na Europę Północną.

Tomasz Cieślak
Event marketing w czasach transformacji, zmiany i...
Kierownik Działu Komunikacji Wewnętrznej, Rossmann Polska. Absolwent dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowych studiów z zarządzania. Przez 7 lat pracował jako dziennikarz, w 2009 roku rozpoczął pracę w Dziale Public Relations Rossmanna, a od 2013 roku jest kierownikiem Działu Komunikacji Wewnętrznej i odpowiada kompleksowo za komunikację wewnętrzną spółki. Koordynuje organizację firmowych wydarzeń. Odpowiadał m.in. za kompleksową realizację takich eventów jak jubileusz 20-lecia i 25-lecia Rossmanna w Polsce, czy czterech edycji spotkań motywacyjno-integracyjnych dla pracowników drogerii. Jest laureatem nagrody MP Power Awards, magazyn dla pracowników Rossmanna, którym kieruje, w konkursie Power Of Content Marketing uznany został za najlepszą gazetę firmową w Polsce, a stworzony z zespołem cyfrowy system komunikacji wewnętrznej nagrodzony został tytułem Digital Excellence Awards 2022.

Agnieszka Stryjecka
Event marketing w czasach transformacji, zmiany i...
Dyrektor ds. marketingu, SIXT Polska. Doświadczona menedżerka z 15-letnią praktyką w działach marketingu i komunikacji w korporacjach międzynarodowych. Odpowiedzialna za opracowanie i realizację strategii marketingowej oraz komunikację PR dla marki SIXT Polska, a wcześniej dla DNB Bank Polska. Posiada szerokie doświadczenie w planowaniu i zarządzaniu projektami w obszarze marketingu korporacyjnego, w tym organizacji i koordynacji różnego rodzaju konferencji merytorycznych, eventów relacyjnych. Skuteczna w integracji wszystkich narzędzi marketingowych, w tym eventów (offline & online), BTL, digital, PR i social media, w celu wydobycia najlepszych efektów synergii. Wcześniej związana z mBankiem, gdzie oprócz konferencji merytorycznych realizowała również projekty wspierające przedsiębiorczość kobiet w biznesie.
Członkini Jury największego konkursu branży eventowej w Polsce – MP Power Awards.

Davide Odella
Event marketing w czasach transformacji, zmiany i...
Członek zarządu, Expo XXI Warszawa. Związał swoje zawodowe losy z branżą MICE już podczas studiów na Uniwersytecie Bolońskim, praktykując na stażu w agencjach eventowych, gdzie zajmował się organizacją wydarzeń kulturalnych. Podczas studiów dołączył także do zespołu centrum wystawienniczego Bologna Fiere oraz organizował kongresy i konferencje. Sprawy osobiste związały go z polskim rynkiem, swoją pierwszą pracę w Polsce otrzymał w firmie eventowej Grupa Trip. W 2012 roku został uhonorowany nagrodą „Odkrycie Roku MPI Poland”, otrzymał też wyróżnienie w konkursie ICCA/EIBTM Forum for Young Professionals. W 2013 roku rozpoczął pracę na Stadionie Narodowym (obecnie PGE Narodowy) w dziale sprzedaży. W 2015 roku otrzymał certyfikat CMM (Certified Meeting Manager). W 2016 roku rozpoczął pracę jako sales manager w Expo XXI, gdzie teraz jest członkiem zarządu, odpowiedzialnym za sprzedaż i marketing.

Łukasz Pacek
Event marketing w czasach transformacji, zmiany i...
Menedżer ds. target operation model, BNP Paribas Bank Polska SA. Od ponad czternastu lat związany z branżą bankową, a od ponad dziesięciu z Departamentem Zakupów, w którym obecnie odpowiada za zakupy z segmentu marketing i windykacja. W ciągu roku realizuje kilkaset akcji kontraktowych i negocjacyjnych związanych z kompleksową obsługą działań marketingowych i windykacyjnych. Do głównych działań w tym zakresie należą m.in. organizacja eventów, realizacja i produkcja kampanii ATL, współpraca z domami mediowymi, agencjami performance-owymi i digitalowymi, a także obsługa działań w zakresie BTL/POS/DTP oraz NPL
Nominowany w kategorii: Meeting Planner w Dziale Zakupów (2015). Laureat konkursu Lider Zakupów 2018, organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Managerów Logistyki i Zakupów (PSML). Juror MP Power Awards®.

Joanna Gorczyca
Event marketing w czasach transformacji, zmiany i...
Dyrektor Biura Zrównoważonego Rozwoju, PZU. Ekspertka w zakresie zrównoważonego rozwoju oraz programów i polityk zaangażowania społecznego. Autorka strategii i raportów społecznych m.in. samorządów i organizacji kultury. Specjalistka w dziedzinie sponsoringu z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu projektów w obszarze współpracy biznesu z instytucjami kultury.
W Grupie PZU odpowiada za zarządzanie i wdrażanie polityki zrównoważonego rozwoju, realizację strategii ESG oraz implementację standardów ESG. Współpracuje z podmiotami Grupy PZU, organizacjami branżowymi i partnerami społecznymi w zakresie zrównoważonego rozwoju, ochrony środowiska i wpływu na klimat oraz zrównoważonych finansów. Przewodnicząca Grupy ds. zrównoważonych finansów w Polskiej Izbie Ubezpieczeń. Członkini zarządu Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Jarosław Jabłoński
Sztuka realizacji VR - przegląd światowych rozwiązań i trendów.
Z branżą filmową związany od ponad 29 lat. W tym czasie zrealizował wiele projektów dla znanych światowych marek takich jak HBR, MIT oraz wielu polskich firm takich jak Orlen, Lotos, Raben.
Przygotowywał materiały e-learningowe, webinaria i konferencje z wykorzystaniem technologii wirtualnego studia i ścian LED. Obecnie pełni funkcję CTO w Digital Knowledge Space.

Miłosz Stanisławski
Weź się nagraj - jak dzięki video zoptymalizujesz odprawy i instruktaże.
Jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich Hotelarzy. W oparciu o swoje doświadczenia szkoli hotele i występuje publicznie w zakresie sprzedaży, marketingu, rekrutacji i kultury organizacji. Tworzy i wdraża narzędzia wspierające działalność
operacyjną branży Hospitality oraz marketing w mediach społecznościowych. Konsultuje
inwestycje hotelowe, Inspiruje młode pokolenie HOTelarzy. Nagrodzony tytułami: Odkrycie Roku przez MPI Poland Chapter; Hotelarz Roku przez magazyn Hotelarz; MP Power Awards – MP Power 12 przez MeetingPlanner.pl.

Adam Leszczyński
Zgrywalizuj to, czyli kilka chwytów na budowanie zaangażowania poprzez gry.
Programista. Brand manager odpowiedzialny za przygotowanie strategii produktu, koordynowanie i nadzorowanie prac związanych z rozwojem, tworzenie i realizację planów i strategii marketingowych, identyfikację potrzeb klientów i odbiorców danej grupy produktów, monitorowanie trendów rynkowych w celu rozwoju nowych produktów… Od 2018 roku znany jako “Pan Tropiciel” grywalizuje wszystko, odnajdując w tym swój życiowy cel. O budowaniu zaangażowania poprzez gry może mówić godzinami.