Karolina Iskierka
 


Jak stworzyć popularne miejsce eventowe przełamując stereotypy?

Sales & Event Manager w Muzeum Polskiej Wódki, z którym związana jest od początku jego istnienia, tj. od 2018 roku. Odpowiada za ofertę eventową Muzeum, na którą składa się 6 przestrzeni eventowych (sale barowe z pełnym wyposażeniem konferencyjnym, sala kinowa oraz prestiżowa Scena Kotłownia), oferta cateringowa a także szeroki wybór dodatkowych atrakcji.

Wcześniej zajmowała się organizacją dużych konferencji międzynarodowych, pracowała w biurze podróży zajmującym się turystyką wyjazdową oraz uczyła języka włoskiego, który niezmiennie pozostaje jedną z jej pasji.

Piotr Zając
 


Jak stworzyć popularne miejsce eventowe przełamując stereotypy?

Project Manager w Muzeum Polskiej Wódki na warszawskiej Pradze. Odpowiada za organizowanie oraz ofertowanie eventów w przestrzeniach Muzeum. Organizuje koncerty, wydarzenia artystyczne i inne projekty sceniczne w najnowszym i najbardziej kolorowym barze na Placu Konesera – Setkach Powodów.

Związany z eventami od 4 lat, a z branżą hospitality od lat 10.

Ma doświadczeniu w zarządzaniu lokalami gastronomicznymi, a także w pracy za barem.