
Karolina Iskierka
Jak stworzyć popularne miejsce eventowe przełamując stereotypy?
Sales & Event Manager w Muzeum Polskiej Wódki, z którym związana jest od początku jego istnienia, tj. od 2018 roku. Odpowiada za ofertę eventową Muzeum, na którą składa się 6 przestrzeni eventowych (sale barowe z pełnym wyposażeniem konferencyjnym, sala kinowa oraz prestiżowa Scena Kotłownia), oferta cateringowa a także szeroki wybór dodatkowych atrakcji.
Wcześniej zajmowała się organizacją dużych konferencji międzynarodowych, pracowała w biurze podróży zajmującym się turystyką wyjazdową oraz uczyła języka włoskiego, który niezmiennie pozostaje jedną z jej pasji.

Piotr Zając
Jak stworzyć popularne miejsce eventowe przełamując stereotypy?
Project Manager w Muzeum Polskiej Wódki na warszawskiej Pradze. Odpowiada za organizowanie oraz ofertowanie eventów w przestrzeniach Muzeum. Organizuje koncerty, wydarzenia artystyczne i inne projekty sceniczne w najnowszym i najbardziej kolorowym barze na Placu Konesera – Setkach Powodów.
Związany z eventami od 4 lat, a z branżą hospitality od lat 10.
Ma doświadczeniu w zarządzaniu lokalami gastronomicznymi, a także w pracy za barem.