
Dagmara Berka-Kochańska
Światowy trend w eventach - oszczędność i odpowiedzialność energetyczna.
Operations Director w endorfina events, agencji wielokrotnie wyróżnianej w konkursach na agencję eventową roku oraz nagradzaną lokalnie i poza granicami.
Z branżą eventową związana od dekady, w tym od lat 7 z endorfiną. Aktualnie odpowiada za rozwój biznesu, w tym działania przetargowe oraz new bizowe agencji. Łączy tym samym umiejętności liderskie z doświadczeniem realizacyjnym zdobytym, jako event managerka. W pracy ceni ciągłą możliwość rozwoju oraz pracę z zespołem, bez którego, jak mówi, sukcesy nie byłyby możliwe do osiągnięcia.

Paweł Chabros
2 w 1, czyli Interaktywne Gry Biznesowe.
CEO firmy szkoleniowej Training Excellence, trener biznesu, coach, konsultant z wieloletnim doświadczeniem. Pasjonat Interaktywnych Gier Biznesowych, które tworzy, rozwija i prowadzi. W opracowywaniu unikalnych na rynku gier wykorzystuje 30 lat doświadczeń biznesowych oraz fantazję, kreatywność i doskonałą znajomość procesów grupowych.
Głęboko wierzy, że typowe eventy firmowe powinny być wzbogacone o element rozwoju zawodowego i osobistego. Tylko w ten sposób mogą przynieść zadowalający zwrot z inwestycji.

Przemysław Konieczyński
Rebranding w świecie MICE. Jak robić to dobrze?
Deputy Cluster General Manager, Hotel Andersia. Młody, ale już bardzo doświadczony hotelarz, który konsekwentnie budował swoją karierę w branży hotelowej. Sześć lat spędził w Wielkiej Brytanii pracując m.in. dla Best Western, Hiltona czy Accora.
W 2017 roku wrócił do Polski i związał się z siecią Accor, na początku jako dyrektor operacyjny jednego z poznańskich hoteli, a następnie jako dyrektor generalny nowo otwieranego hotelu Ibis Styles w Tomaszowie Lubelskim. Ostatnio pracował dla dwóch obiektów należących do jednego właściciela, Hotelu Osada Karbówko Wellness & SPA oraz Hotelu Vabank.

Piotr Widera
Jak zorganizować społeczny event zaczynając od "złotówki" w portfelu.
Pomysłodawca i współorganizator wydarzenia „Patriotyczny Lubliniec”, które odbywa się od 3 lat . Event historyczno-militarny organizowany wspólnie z służbami mundurowymi powiatu lublinieckiego m.in. JW Komandosów, PSP,OSP, Policją, Służbą Więzienną. Każda edycja to inny temat przewodni z historii Polski i regionu. Piotrek opowie o tym jak można dzięki pasji, szczypcie szaleństwa i przyjaźni zorganizować wyjątkowe wydarzenie. Praktyk sprzedaży z 10 letnim doświadczeniem . Obecnie Administrator Ośrodka Sportowego w Lublińcu. Koordynator Fundacji Przedsiębiorczości PL.

Mateusz Czerwiński
Promocja miasta poprzez wydarzenia. Jak się to robi?
Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego – Instytutu Kultury Współczesnej. Pracę w branży spotkań rozpoczął w 2008 roku, pracując w agencjach MICE przy realizacji konferencji i wydarzeń incentive w Polsce i zagranicą. Jako jeden z pierwszych w Polsce wdrażał w realizowanych wydarzeniach rozwiązania standardu spotkań zrównoważonych BS 8901. Od 2010 roku w Warsaw Convention Bureau odpowiedzialny m.in. za planowanie i realizację działań marketingowych Warszawy jako destynacji spotkań i kontakty z zagranicznymi klientami. W latach 2015-2018 dyrektor działu Warsaw CvB w Warszawskiej Organizacji Turystycznej. Od czerwca 2018 roku pełni funkcję Wiceprezesa WOT.

Agnieszka Klimasara
Strefa dla najmłodszych - czyli o czym nie zapomnieć na miejskim wydarzeniu.
Pracę zawodową rozpoczynała w agencji reklamowej. Następnie przez 7 lat prowadziła Agencję Koncertowo - Wydawniczą Protest Song. W 2016 rozpoczęła współpracę z MOSiR Rybnik, gdzie następnie pracowała na etacie w Dziale Organizacji Imprez.
Obecnie buduje markę Witch Event, która we współpracy z Fundacją Sfera Sportu oraz Agencją Musictainemnt Polska tworzy zawody sportowe i eventy dużego formatu.

Karol Lejman
Pokazy i zawody sportów ekstremalnych - czy przynoszą korzyści i promocję wizerunkową miasta.
Prezes Zarządu One Sport – agencji marketingu sportowego, organizatora i promotora imprez żużlowych. Na podstawie podpisanych umów promotorskich z federacjami FIM oraz FIM Europe, firma posiada pełne prawa do organizacji cyklu Indywidualnych Mistrzostw Europy (Speedway Euro Championship) – których finałowe rundy w 2018 i 2019 roku zorganizowane zostały na Stadionie Śląskim w Chorzowie – oraz Indywidualnych Mistrzostw Świata Juniorów. Za organizację cyklu SEC, w 2020 roku One Sport otrzymał Nagrodę Biznesu Sportowego – DEMES w kategorii “Event Marketing”. Członek komisji rewizyjnej organizacji Sport Biznes Polska.

Mariusz Korpoliński
Promocja miasta poprzez wydarzenia. Jak się to robi?
Z branżą MICE związany od 20 lat. Doświadczony konferansjer, spiker i moderator oraz reżyser i stage manager. Poprowadził ponad 1200 wydarzeń. Dziennikarz z 20-letnim stażem, pracował m.in. w Telewizji Polskiej, ReTV, Radio Wa-Ma, 357 i Polskim Radio Olsztyn. Aktor. Ma na koncie kilkadziesiąt ról teatralnych, filmowych i telewizyjnych. Charyzmatyczny komentator sportowy, licencjonowany spiker PZPN. Szczególnie zaangażowany w liczne wydarzenia kulturalne organizowane przez samorządy - doświadczenie z Rady Miasta Olsztyna i branży eventowej pożytkuje przy produkcjach i prowadzeniu miejskich imprez masowych. W 2019 roku zdobył pierwsze miejsce i tytuł „Najchętniej polecanego konferansjera” w konkursie zorganizowanym przez społeczność grupy „Polecam Nie Polecam”.

Tomasz Styka
Wydarzenie i miasto okiem kamery - czyli after movie z imprezy miejskiej.
Właściciel i założyciel Stykky Media firmy medialnej zajmującej się produkcją video. Odpowiedzialny za przygotowanie materiałów video z największych polskich festiwali muzycznych. Obsługiwał m.in. takie wydarzenia jak Fest Festival, Sunrise Festival, Sound of Gravity,

Paulina Patro
Sztuka odpoczywania
Uczy odpoczywania, praktyki zapomnianej dla wielu. Wspiera we wdrażaniu programów wellbeingowych do firm. Jako certyfikowany konsultant kryzysowy zajmuje się osobami które dotknęła trudność. Będąc Coachem EMCC wspiera w zmianie oraz w odnalezieniu sensu. Trenerka odporności psychicznej. Prowadzi warsztaty, szkolenia i wykłady. Zajmuje się profilaktyką wypalenia zawodnego. Wizjonerka, łącząca kropki.
Jest mentorką w programie „ (nie) Pełnosprawni w pracy – Zaproś różnorodność do siebie”. Promuje „Optymizm w zarządzaniu” wykładając na Politechnice Śląskiej. Zajmuje się LASOterapią. Spędziła 17 lat w branży farmaceutycznej w dziale sprzedaży.
Jest absolwentką Akademii Leona Koźmińskiego „Psychologia Biznesu”, „Wellbeing i zdrowie w miejscu pracy”, Coaching profesjonalny”.

Karolina Jankowska
Pokazy i zawody sportów ekstremalnych - czy przynoszą korzyści i promocję wizerunkową miasta.
Członek Zarządu One Sport, odpowiedzialna m.in. za kontakty ze sponsorami oraz partnerami strategicznymi firmy. Organizator Speedway Speedway Euro Championship, Sound of Gravity w katowickim Spodku.

Katarzyna Ziemska
Promocja miasta poprzez wydarzenia. Jak się to robi?
CEO w TESTA Agency, której projekty były wielokrotnie wyróżniane i nagradzane – lokalnie i zagranicą.
O Zimowym Narodowym czy kampanii Cała Polska Nosi Wąsy dla Adama Małysza słyszała cała Polska.
Agencję TESTA założyła ponad 20 lat temu. Odpowiada za strategię i rozwój biznesu. Lubi wyzwania i niestandardowe realizacje.
W projektowaniu wydarzeń stawia na marketing 360 i brand experience.
Prywatnie, miłośniczka i kolekcjonerka sztuki.

Krzysztof Magiera
Promocja miasta poprzez wydarzenia. Jak się to robi?
Właściciel i założyciel Sfera Sportu oraz Musictainment, agencji eventowych specjalizujących się w organizacji wydarzeń związanych z sportami ekstremalnymi, muzyką i promocją. Organizator wielu wydarzeń na największych arenach w Polsce.
W branży eventowej od ponad 15 lat. W swoim portfolio posiada takie wydarzenia jak: Małopolska Tour, Sound of Gravity, The Legend Festiwal, FMB World Tour. Współpracuje z wieloma światowymi markami wspierając działania poprzez event marketing. Prowadzi kampanie promocyjne wielu miast i instytucji poprzez działania eventowe.

Krzysztof Bieńkowski
Food trucki jako alternatywa dla tradycyjnego cateringu.
W branży eventowej od 12 lat. Właściciel firmy ICOUNT organizującej eventy oraz współpracującej z agencjami eventowymi w zakresie organizacji atrakcji i warsztatów z dziedziny robotyki i nowych technologii.
Współwłaściciel firmy Jemy specjalizującej się w organizacji festiwali street foodu. Pasjonat technologii, stale szukający na rynku nowych, zaskakujących rozwiązań. Miłośnik kuchni ulicznej, chętnie spróbuje każdej nowej potrawy, nawet takiej, na myśl o której innym cierpnie skóra. Bardzo aktywnie działa na rzecz popularyzacji street foodu.