9:20 - 9:40 Barbara Świderska i Alexandra Kunowska MPI Hyde Park - Never-ending Educating - dlaczego w tym zawodzie ciągle siedzisz w ławce.
I to też potrafię - przegląd kompetencji przyszłości i narzędzia do ich rozwoju.
9:40 - 10:00 Paulina Bochra MPI Hyde Park - Młodość w branży MICE.
Wielki debiut i wystąpienie głosu młodego pokolenia. Co potrafi i co potrzebuje młode pokolenie, by zasilić branżę spotkań.
10:00 - 10:20 Ewelina Kowalska Eventy w strategii marketingowej w erze dominacji social mediów.
Czy w czasach zdominowanych przez media społecznościowe organizator wydarzeń powinien szukać innego zajęcia? Czy w strategii marketingowej jest jeszcze miejsce na event marketing? A może social media osiągają pełen zakres swoich możliwości tylko przy wykorzystaniu wydarzeń w komunikacji marki? Zastanawialiście się nad tym? A może często musicie o tym rozmawiać z klientami?
10:20 - 10:40 Agnieszka Kuźma-Filipek Jak wykorzystać siłę eventu w działaniach komunikacyjnych, by wesprzeć budowanie wizerunku firmy i marki?
Eventy nastawione są na komunikację i bezpośredni kontakt z odbiorcą, a więc budują i wspierają relacje, integrują i łączą. W jaki sposób event może stanowić wartościowy element wielopoziomowej kampanii public relations i skutecznie realizować jej cele? Jak dotrzeć z przekazem wizerunkowym do klientów, mediów i kooperantów?
Odpowiednio realizowana komunikacja eventu łączy narzędzia, które zintegrowane, są doskonałym sposobem na dotarcie do naszego odbiorcy. A przecież w PR chodzi o budowanie wizerunku i rozpoznawalności, do czego niezbędna jest kilkukrotna interakcja klienta z przekazem komunikacyjnym.
10:40 - 11:00 Monika Dymacz Eventy w służbie HR – budowanie doświadczeń na drodze przez organizację.
Pandemia doprowadziła do nagłych i głębokich zmian w sposobie funkcjonowania firm. Organizacje zwinnie odpowiedziały na postawione przed nimi wyzwania, jednak myśląc o Nowej Rzeczywistości wiemy już, że dawne sposoby zarządzania nie będą skuteczne, a ich miejsce musi zająć model bardziej elastyczny i responsywny zbudowany na dwóch głównych filarach: większej liczbie kontaktów społecznych oraz digitalizacji.
Firmy stają się dużo bardziej ludzkie: inspirujące, współpracujące - nastawione na ciągłe tworzenie pracownikom DOŚWIADCZEŃ, które będą przyjemne i zapamiętane. Doświadczenia te mają mieć również formę eventów - Eventów Nowej Ery, które będą wspierać działy HR na całej drodze pracownika przez organizację i w niemal wszystkich procesach, od rekrutacji po zatrzymywanie talentów w firmie.
11:00 - 11:20 Agata Swornowska-KurtoPsychika firmy odpornej na kryzys. Spotkania siłą do wzrostu.
• O zmienności, niepewności, złożoności i wieloznaczności współczesnego świata i o tym, jak sobie z tym radzić w kontekście psychicznym.
• O alarmujących danych z raportu „Zdrowie Psychiczne w środowisku pracy”, który powstał w ramach ogólnopolskiej kampanii „Zrozum. Poczuj. Działaj!”.
• O kondycji psychicznej polskich firm, o oczekiwaniach Pracowników wobec Pracodawców w zakresie dbania o dobrostan mentalny.
• O wpływie izolacji społecznej na kondycję psychiczną Pracowników i odpowiedzi na poczucie pustki i samotności, jaką są spotkania.
• O rozwiązaniach - konkretnych rekomendacjach dla Pracowników i Pracodawców do wdrożenia w ramach budowania strategii well-being w firmach.
11:20 - 11:40 Nina ŻukowskaNeuroeventy - Jak wiedza o mózgu może pomóc organizatorom wydarzeń?
Zmieniająca się rzeczywistość, wszechobecna dostępność powoduje, że organizatorzy wydarzeń prześcigają się w serwowaniu coraz atrakcyjniejszych eventów. Czy w erze przebodźcowania, trzeba dawać więcej czy lepiej? A może warto zagłębić się w mózg człowieka, aby poznać podstawowe mechanizmy rządzące percepcją, procesami decyzyjnymi czy emocjami, aby projektować wydarzenia przyjazne dla mózgu i efektywne biznesowo.
11:40 - 12:00 Andrzej KruczyńskiImpreza masowa w praktyce.
Koncert gwiazdy światowego formatu, mistrzostwa świata w piłce nożnej, czy występy estradowe na parkingu centrum handlowego. Imprezy masowe rządzą się własnymi prawami. Nie wystarczy przeczytać ustawy by je poznać i zrozumieć. Nieoczekiwane kłopoty mogą pojawić się w najmniej spodziewanych momentach. Zapewnienie bezpieczeństwa jest celem nadrzędnym organizatora. Jak tego dokonać i jednocześnie zapewnić uczestnikom niezapomniane przeżycia? O tym opowie były oficer GROM. Praktyk, który współorganizował EURO 2012 i zabezpieczał największe wydarzenia na Stadionie Narodowym.
13:00 - 13:40 Alicja Panasiuk, Rafał Kupidura, Konrad Kozioł, Michał Fiodorow; moderator: Michał Kalarus w debacie THINK MICE Jak duże zmiany w branży eventowej wymusza kryzys energetyczny?
Czy grozi nam blackout? Jak twierdzą specjaliści – na szczęście nie. Taki scenariusz wydaje się skrajnie mało prawdopodobny. Nie zmienia to jednak faktu, że sytuacja jest trudna, a zagrożenia związane z rynkiem energii w Polsce cały czas pozostają wyzwaniem. Także dla przemysłu spotkań. Trudno wyobrazić sobie organizację spektakularnych eventów, w sytuacji ewentualnej reglamentacji prądu. Na dziś jeszcze większym problemem są poza tym rosnące praktycznie z dnia na dzień ceny energii. To wszystko sprawia, że wyzwań nie brakuje. Jak sobie z nimi radzić oraz z jakimi konsekwencjami – jako branża – musimy się liczyć?
13:40 - 14:00 Krzysztof Łobodziński, Julia Kozak, Katarzyna Gadomska Analiza rynku MICE.
Czy odrobiliśmy pracę domową okresu pandemii? Czy mamy wszystkie niezbędne dane do podejmowania decyzji biznesowych w branży? Co rozumie nasze otoczenie gospodarcze i społeczno-kulturowe, gdy słyszy „rynek MICE”? O kondycji i perspektywach rozwoju branży zwłaszcza w kontekście naszego kraju oraz o tym, czy potrzebny nam w Polsce lobbing i czego nam brakuje, aby był skuteczny.
14:00 - 14:50 Sebastian KotowAnatomia zmiany.
O tym jak porządkować chaos i radzić sobie z transformacją świata. O oswajaniu niepewności, stymulowaniu
kreatywności i inicjowaniu nowych sposobów
działania. O myśleniu nastawionym na stałość vs. myśleniu
nastawionym na rozwój. O zarządzaniu złożonością i kryzysami w biznesie. O Inteligencji Adaptacyjnej (AQ), oduczaniu
nieskutecznych zachowań i sposobu myślenia,
re-edukacji emocjonalnej i unikaniu pułapek
status quo. Dowiedz się więcej o transformacji biznesowej,
przywódczej i emocjonalnej poznając interesujące
przypadki sukcesów i wdrożeń biznesowych.
14:50 - 15:35 Tomasz Cieślak, Davide Odella, Joanna Gorczyca, Łukasz Pacek, Agnieszka Stryjecka, Katarzyna Michalak; moderatorka: Magdalena Kondas w debacie MeetingPlanner.plEvent marketing w czasach transformacji, zmiany i niepewności, czyli rok 2022 w branży eventowej.
Po raz kolejny podczas Forum Branży Eventowej wspólnie z zaproszonymi przedstawicielami różnych sektorów rynku oraz publicznością przygotujemy na żywo raport o stanie branży i barometr branżowych nastrojów.
Sprawdzimy, na jakim etapie odbudowy branża jest obecnie, jakie zjawiska mają na rynek eventowy największy wpływ i jakie wyzwania przed nim stoją. Przeanalizujemy perspektywę klientów, agencji, usługodawców. Zbadamy, jakie są obawy, oczekiwania i nadzieje branży w nowym roku. Liczy się każdy głos! Zapraszamy do udziału w dyskusji.
15:35 - 15:55 prof. Krzysztof CeluchTrendy 2023. Wiedza, produkt, motywacja, wpływ.
Każdego roku Krzysztof Celuch analizuje raporty z dziedziny marketingu, socjologii, psychologii, nowych technologii, oczekiwania odbiorców wydarzeń i studia przypadków, by w trakcie FBE przedstawić dziesięć tendencji, które w znaczącym stopniu wpłyną na kształt spotkań i zaprezentują ich nową wizję.
15:55 - 16:15 Jarosław JabłońskiSztuka realizacji VR - przegląd światowych rozwiązań i trendów.
Jeśli temat "VR" kojarzy Ci się wyłącznie z okularami Google, koniecznie zapraszamy na ten wykład. Opowiemy o wirtualnym środowisku i jak w nim realizować zapadające w pamięć eventy.
16:15 - 16:35 Adam Leszczyński MPI Hyde Park - Zgrywalizuj to, czyli kilka chwytów na budowanie zaangażowania poprzez gry.
16:35 - 16:55 Miłosz StanisławskiMPI Hyde Park - Weź się nagraj - jak dzięki video zoptymalizujesz odprawy i instruktaże.