Forum to miejsce integracji branży, networkingu, wymiany wiedzy i doświadczeń, a także interesujące wystąpienia ekspertów, panele dyskusje, nowości i prezentacje dostawców. Networking oraz program merytoryczny przygotowywane są z myślą o przedstawicielach korporacji, agencji eventowych, agencji PR, agencji marketingu zintegrowanego, samorządów, centrów handlowych, organizatorów ślubnych oraz dostawcach wszelkiego rodzaju usług i sprzętu.

Forum ma formę zamkniętą. Udział w wydarzeniu dla osób reprezentujących klientów końcowych, agencje eventowe, agencje PR, agencje marketingu zintegrowanego, samorządy, centra handlowe i organizatorów ślubnych jest BEZPŁATNY. REJESTRACJA jest obowiązkowa. Panel rejestracyjny otwarty będzie do 20 stycznia 2020, do godziny 15:00. W FBE uczestniczyć mogą jedynie osoby, które zgłoszą chęć udziału w wydarzeniu poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego w panelu rejestracyjnym i otrzymają potwierdzenie rejestracji.

Koszt udziału w wydarzeniu dla dostawców usług eventowych niebiorących udziału w programie #wspieramyrozwójbranży wynosi 550 PLN brutto. Osoby, które nie zdążą się zarejestrować, będą mogły dokonać rejestracji 22 stycznia 2020 na miejscu. Brak wcześniejszej rejestracji może wydłużyć czas oczekiwania. Wejście na teren wydarzenia, w przypadku braku wcześniejszej rejestracji, możliwe będzie jedynie po opłaceniu pakietu uczestnictwa w wysokości 550 PLN brutto/osoba dla dostawców usług i 50 PLN brutto/osoba dla agencji klientów końcowych, agencji eventowych, agencji PR, agencji marketingu zintegrowanego, samorządów, centrów handlowych i organizatorów ślubnych

 

Zarezerwuj ten dzień w kalendarzu


Spotkajmy się w styczniu, jak co roku, bo event to ważny element komunikacji z otoczeniem.