• 9:10-9:30 Alexandra KunowskaInnowacyjne podejście do organizacji eventów: Jak systemy ERP zrewolucjonizują branżę eventową? MPI Hyde Park

    Prelekcja zabierze słuchaczy w podróż przez nowe technologiczne rozwiązanie i strategie, które zmieniają standardy w organizacji wydarzeń. Uczestnicy wykładu poznają narzędzie, które sprawi, że ich wydarzenia będą nie tylko efektywne dla klienta, ale również transparentne i rentowne dla dostawców i agencji eventowych.
  • 9:30-9:50 Edyta DróżdżCzy działasz zgodnie z prawem? Sprawdź! Event a ustawa o imprezach turystycznych.

    Obowiązująca od 6 lat ustawa regulująca rynek usług turystycznych nadal sprawia interpretacyjne problemy przedsiębiorcom i menadżerom. Obserwujemy agencje eventowe, ślubne, hotele, a nawet podmioty które definiują się jako biura podróży, nie mające świadomości, że ich działalność mieści się w zakresie regulacji przepisów tej ustawy. Nieznajomość prawa szkodzi. Na co szczególnie uważać budując ofertę agencji eventowej?
  • 9:50-10:10 Jarosław JabłońskiSztuka realizacji w wirtualnym środowisku - przegląd światowych rozwiązań i trendów.

    Podsumujemy rok 2023. Przyjrzymy się trendom. Opowiemy o wirtualnym środowisku i jak w nim realizować zapadające w pamięć eventy.
  • 10:10-10:50 Debata THINK MICE z udziałem: Magdaleny Heinrich, Mariusza Nowaka, Pawła Tyszkiewicza, Rafała Krawczuka, Davide Odella; moderator: Michał KalarusKlient vs Agencja, czyli jak w praktyce wygląda implementacja polityki ESG.

    ESG to jedno z większych wyzwań organizacyjnych i finansowych, ale zarazem duża szansa dla współczesnej branży MICE. Pod warunkiem, że zostanie dobrze wykorzystana… W jaki sposób aktualna sytuacja związana z raportowaniem śladu węglowego już teraz wpływa i jak będzie wpływać na branżę eventową w najbliższej przyszłości? Jakie standardy branżowe, kalkulatory i parametry potrzebne do współpracy z klientami, venue, podwykonawcami i partnerami powinniśmy stworzyć, aby nie działać po omacku? Czy czeka nas rewolucja w przetargach i procesie zakupowym? Na te wszystkie pytania postarają się odpowiedzieć uczestnicy debaty THINK MICE.
  • 10:50-11:10 Michał KaletaCzy eventowcy zostaną zastąpieni przez roboty? A(I)BC sztucznej inteligencji w branży spotkań.

    Współczesne pokolenie eventowe doświadcza zjawisk, które na nowo definiują rynek. Co dla branży oznacza AI i tempo jej rozwoju? Kim są early users i jakie są dotychczasowe przykłady wykorzystywania AI w branży komunikacji? Jakie są zagrożenia płynące ze sztucznej inteligencji w branży wydarzeń? Jak tworzyć innowacyjne eventy z wykorzystaniem AI jako narzędzia?
  • 11:10-11:40 Monika DymaczJak sztuczna inteligencja zmienia HR i co to dla nas oznacza?

    Po 45 latach badań informatycy wdrożyli zaawansowane systemy, które potrafią z nami rozmawiać, klasyfikować zdjęcia, tworzyć obrazy, analizować, modyfikować i tworzyć treść wideo i audio. Jak te innowacje wpływają na przeobrażenia w firmach – w obszarze HR oraz w szkoleniach i rozwoju ludzi? Wiemy to już teraz – skutki tych zmian będą ogromne, nie tylko dla tych działów, ale dla całych organizacji i dla nas, jako branży, która te firmy wspiera.
  • 11:40-12:30 Jacek WalkiewiczPełna moc w czasach zmian.

    Pełna MOC w czasach zmian to autorski wykład oparty na doświadczeniach i refleksjach prowadzącego. Odnosi się do filozofii skutecznego ale i satysfakcjonującego życia. Zaangażowanie i odpowiedzialność to dwie wartości które Jacek Walkiewicz uważa za fundamentalne w życiu osobistym i zawodowym. Ale podobnie jak na wykładzie Pełna MOC możliwości nie zapomina o inspirowaniu słuchaczy do praktykowania uważności, pasji, odwagi i realizowania wielkich celów i marzeń.
  • 13:30-14:00 Piotr BuckiThe power of moment. O sile momentów przełomowych, doświadczeniach chwili i pamięci wydarzeń.

    Dlaczego czasem 5 minut to wieczność, a czasem chwila? Jak tworzy się momenty przełomowe i wykorzystuje peak end effect? Na czym polega kształtowanie percepcji czasu i doświadczeń klientów? A wszystko to na bazie badań podanych w lekkiej storytellingowej formie.
  • 14:00-14:30 Kamila Romanow Segmentacja i charakterystyka klientów ślubnych kluczem do zrozumienia ich potrzeb.

    Ślub i wesele to jedno z najważniejszych wydarzeń w życiu człowieka. Wydawać by się mogło, że każda para młoda planując ślub ma tożsame oczekiwania i cechy? A tymczasem okazuje się, że diabeł tkwi w szczegółach i to one mają dla klienta ślubnego kluczowe znaczenie. Bo tak, jak w projekcie ślubnym, tak we współpracy z narzeczonymi detale tworzą całość wydarzenia, dlatego tak istotne jest gruntowne poznanie klienta ślubnego, nie tylko należącego do Twojego segmentu.
  • 14:30-15:00 prof. Krzysztof CeluchTrendy 2024. Wiedza, produkt, motywacja, wpływ.

    Każdego roku Krzysztof Celuch analizuje raporty z dziedziny marketingu, socjologii, psychologii, nowych technologii, a także oczekiwania odbiorców wydarzeń i studia przypadków, by przedstawić dziesięć tendencji, które w znaczącym stopniu wpłyną na kształt spotkań i zaprezentują ich nową wizję.
  • 15:00-16:00 DEBATA Meeting Planner z udziałem Wojciecha Cłapińskiego, Dominika Górki, Rafała Kupidury, Katarzyny Piwowar, Krzysztofa Paradowskiego, Katarzyny Pypli, Anny Ufnal, Aleksandry Cicheckiej, Tomasza Cieślaka, Sebastiana Herzyka, Patrycji Pankowskiej-Biernackiej, Elżbiety Rivest, moderatorka: Magdalena Kondas Zrównoważony event marketing. Raport na żywo z udziałem publiczności oraz premiera badania.

    Premiera wyników badania przeprowadzonego w grupie ponad 100 klientów, poświęconego event marketingowi oraz wpływowi zrównoważonego rozwoju na przemysł spotkań z perspektywy klientów oraz z komentarzami przedstawicieli agencji. W drugiej części, tradycyjnie wspólnie z publicznością sporządzimy na żywo raport o stanie branży i barometr branżowych nastrojów, a jego wyniki omówimy z zaproszonymi klientami. Sprawdzimy, na jakim etapie odbudowy branża jest obecnie, jakie zjawiska mają na rynek eventowy największy wpływ i jakie wyzwania przed nim stoją. Liczy się każdy głos! Zapraszamy do udziału w dyskusji.
  • 16:00-16:20 Agnieszka Wysocka, Anna PuchalskaRole wedding plannera - organizator czy wszechstronny ogarniacz weselnej rzeczywistości?

    Dowiedz się, jak praca wedding plannera łączy logistykę, kreatywność i psychologię. Odkryj, dlaczego to nie tylko koordynator wydarzeń, ale także wszechstronny doradca w kreowaniu niezapomnianych chwil. Nie przegap okazji, aby poznać kulisy tego zawodu! To nie tylko inspirująca opowieść o pracy wedding plannera, ale także praktyczny przewodnik dla wszystkich zainteresowanych branżą oraz dla samych konsultantów ślubnych, którzy chcą wnieść swoje usługi na wyższy poziom.
  • 16:20-16:40 Eliza Kozica i Barbara ŚwiderskaDesign thinking - metodologia innowacji w służbie MICE. MPI Hyde Park

    Poznaj metodologię Design Thinking oraz uczestnicz w jej etapach podczas FBE. Metodologia pozwala dojść do innowacyjnych rozwiązań. Jej podstawowym poziomem jest etap Empatii, w którym staramy odkryć wymagające analizy motywacje i bolączki.
  • 16:40-17:00 Nina ŻukowskaPersonalizuj, głupcze! MPI Hyde Park

    Parafrazując słynny cytat z kampanii wyborczej Billa Clintona zapraszamy na małą podróż przypominająca, jak ważna w świecie eventów jest personalizacja przekazu i doświadczeń. Zrobimy przegląd tego, z jakich narzędzi możemy skorzystać, aby tworzyć eventy, które będę budowały silne skojarzenia.