Mariusz Nowak
CEO/marketing director, Ministry Of Creativity. Związany z branżą event & live marketingową od prawie 30 lat. Zasiadał w zarządzie Klubu Agencji Eventowych przy SAR, jest członkiem Rady Programowej magazynu THINK MICE. Zasiadał w jury konkursu EFFIE Awards w Polsce. W 2021 roku w plebiscycie organizowanym przez Eventex wybrano go, jako jedną ze 100 najbardziej wpływowych osób w branży MICE w Europie. Razem ze swoją agencją otrzymał wiele nagród.
Magdalena Heinrich
Procurement manager PL/CE/Baltics, AstraZeneca Pharma Poland. Zakupowiec z wieloletnim doświadczeniem w branży farmaceutycznej i telekomunikacyjnej. Obecnie procurement manager PL/CE/Baltics w AstraZeneca Pharma Poland. Dyplomowany hotelarz, licencjonowany meeting planner, magister dziennikarstwa. Ekspert zakupowy i branżowy, m.in. w zakresie organizacji spotkań i wydarzeń. Laureatka MP Power Awards w kategorii: Meeting Planner w Dziale Zakupów.
Paweł Tyszkiewicz
W latach 1991-1996 konsul RP w Los Angeles i Montrealu. Był managerem i trenerem w firmach szkoleniowych Cedho i Chiltern. Od 2003 jest pełnomocnikiem zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Od 2005 – członek zarządu ZKDP, a od 2010 – prezes stowarzyszenia AdArtis. Jest członkiem zarządu Europejskiego Stowarzyszenia Agencji Komunikacji Marketingowej i prezesem Fundacji Marka dla Polski. Był prezesem Rady Reklamy.
Rafał Krawczuk
Współtwórca i prezes zarządu agencji Plej. Nadzoruje prace dla strategicznych klientów. Zarządza 40-osobowym zespołem producentów i kreacji eventowej, W 2021 Plej znalazł się w top 3 agencji eventowych MP Power Awards, a w 2022 zdobył wyróżnienie „Zespół na 5” w „Raporcie Agencje Eventowe 2022” wg Media i Marketing Polska. W 2023 roku agencja w konkursie Eventex otrzymała 10 nagród projektowych, zajęła 10 miejsce na świecie i 1 z Polski.
Michał Kalarus
Redaktor naczelny THINK MICE. Jest współtwórcą magazynu i portalu THINK MICE. Jako redaktor naczelny kieruje pracą zespołu dziennikarzy, odpowiada za kształt oraz zawartość merytoryczną miesięcznika i portalu. Zajmuje się też tworzeniem tekstów informacyjnych oraz szerszych opracowań dotyczących branży MICE. Prowadzi debaty i dyskusje, zasiada w jury konkursów branżowych, m.in. Eventex Awards, czy 100 najbardziej wpływowych osób w polskiej turystyce.
Davide Odella
Członek Zarządu Warszawskiego Centrum Expo XXI. Włoch o dwudziestoletnim doświadczeniu w branży MICE we Włoszech, Niemczech i Polsce. Został uhonorowany nagrodą "Odkrycie Roku MPI Poland" oraz wyróżniony w konkursie ICCA/EIBTM Forum for Young Professionals. Posiada również certyfikat CMM (Certified Meeting Manager). W 2016 roku rozpoczął pracę jako Sales Manager w Expo XXI, obecnie pełniąc funkcję członka zarządu i odpowiadając za obszary sprzedaży i marketingu.
Wojciech Cłapiński
Współzałożyciel i wiceprezes zarządu agencji El Padre. El Padre zrealizowało ponad 2000 projektów. Projekty El Padre zostały nagrodzone 20 statuetkami konkursu MP Power Awards, w którym w latach 2019, 2020 i 2021 El Padre zdobywało tytuł Agencji Roku.
Tytuł Agencji Eventowej Roku El Padre zdobyło również w raporcie Media i Marketing w latach 2022 i 2023. W roku 2011 Wojciech Cłapiński został nagrodzony tytułem Osobowości Roku miesięcznika MICE Poland. Od dekady zasiada w jury konkursu MP Power Awards® – MP Power 12.
Dominik Górka
Założyciel i dyrektor kreatywny agencji Live Age. Marketer, strateg. Twórca konceptów kreatywnych dla liderów branż (m.in. Microsoft, Ringier Axel Springer Polska, OLX, Husqvarna). Wraz z agencją, laureat licznych nagród (m.in. Eventex, Golden Arrow, Złote Spinacze, Kreatura, Employer Branding Excellence Awards, Internal Communications & Engagement Awards). Wykładowca Krakowskiej Akademii Frycza Modrzewskiego w zakresie komunikacji live, prowadzi także autorskie audycje w radiu JazzKultura.
Rafał Kupidura
Właściciel i prezes zarządu IF Nation Group. W skład Grupy wchodzą: agencja eventowa – Imagine Nation, agencja komunikacji 360 – Focus Nation oraz spółka technologiczna Moonsteps, wielokrotnie nagradzane w konkursach branżowych i marketingowych.
Członek Zarządu Klubu Agencji Eventowych SAR, członek Rady Nadzorczej IAA Polska oraz organizacji Pracodawcy RP. Juror w konkursach Innovation, Golden Arrow, Dyrektor Marketingu Roku, członek Kapituły 50. Najbardziej Kreatywnych w Biznesie.
Magdalena Kondas
Redaktorka naczelna MeetingPlanner.pl – portalu branży spotkań i wydarzeń. Misją serwisu jest dostarczanie informacji, narzędzi oraz budowanie społeczności branży eventowej i jej rozwój. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, studiowała polonistykę i dziennikarstwo, od kilkunastu lat specjalizuje się w branży spotkań i wydarzeń. Członkini jury konkursów MP Power Awards®, Kreatywny Roku Branży Eventowej. Przewodnicząca Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula w Warszawie.
Katarzyna Piwowar
Head of Creative, KDK Events. Specjalizuje się w tworzeniu strategii marketingowych, eventowych i komunikacyjnych. Kreuje i planuje Brand Experience i Event Participant Experience. Ponadto, specjalizuje się w copywritingu oraz tematyce ESG. Jest twórczynią autorskich szkoleń z zakresu rozwoju kompetencji kreatywnych. Pracowała m.in. dla: Citroena, Porsche, Peugeota, Chanel, Orlenu, Pekao SA, Credit Agricole, Allegro, Nivea, Polpharmy, Maspexu czy CEDC.
Krzysztof Paradowski
Dyrektor kreatywny, wiceprezes zarządu BluExperience. Od 2008 r. związany z CMA AV. Członek zarządu SKKP i członek m.in. takich organizacji jak Meeting Professional International Poland Chapter, Kraków Network. Wyróżniony Eventex 2022 The 100 most influential people in the global event oraz MP Power 12 w 2017 i 2021 roku. Autor, producent kilkuset koncepcji wydarzeń korporacyjnych, kongresowych i kulturalnych, pasjonat scenografii oraz nowoczesnych technologii.
Katarzyna Pypla
Senior creative & CSR manager w endorfina events
Z branżą eventową związana od ośmiu lat. Pracowała dla takich marek jak McDonald’s, Grupa Pracuj, Seat, Allegro, Otomoto, Audi, Porsche, Nivea, Mercedes-Benz, Würth Polska czy PKP Intercity. W endorfinie odpowiada za tworzenie spersonalizowanych kreacji do projektów digitalowych i eventowych na potrzeby komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz aktywnie rozwija zeroemisyjne i zielone rozwiązania wdrażane w eventowej komunikacji marek.
Anna Ufnal
Event production director, Plej. Anna Ufnal związana jest z branżą eventową od ponad 20 lat, z czego z agencją Plej od 2014 roku. Swoją karierę zaczynała w Allegro, następnie, przez ponad 10 lat, kontynuowała ją w nieistniejącej już agencji Prowokator, gdzie jako dyrektor produkcji zarządzała niemal 70-osobowym zespołem produkcyjno-kreatywnym. Prowadziła projekty eventowe m.in. dla Oriflame, L’Oréal, PZU, Procter&Gamble, Empiku, Discovery czy Banku Millennium.
Izabella Siurdyna
Managerka ds. zrównoważonego rozwoju, L'Oréal Polska i kraje bałtyckie
Od prawie dwóch lat odpowiada za wdrażanie strategii zrównoważonego rozwoju – L'Oréal For The Future, która zakłada realizację zobowiązań, jakie firma ma osiągnąć do 2030 roku.
Wcześniej, przez ponad 15 lat, związana z branżą rozrywkową, gdzie odpowiadała za strategię i realizację działań PR-owych m.in. dla kanałów telewizyjnych FOX, FOX Comedy, National Geographic czy Nat Geo Wild oraz dla serwisu Netflix.
Aleksandra Cichecka
Menedżer ds. wizerunku pracodawcy, Zespół Wizerunku Pracodawcy i CSR, Alior Bank. Ma na koncie wiele projektów eventowych: w tym gale okolicznościowe, eventy B2B, roadshowy, launch nowych produktów oraz wydarzenia integracyjne dla pracowników. Doświadczenie zdobywała w międzynarodowych i polskich korporacjach.
Obecnie związana jest z Alior Bankiem, gdzie odpowiada za największe wydarzenia firmowe (m.in. konferencje strategiczne czy wydarzenia dla pracowników) oraz za employer branding. Członkini Jury MP Power Awards®.
Tomasz Cieślak
Kierownik Działu Komunikacji Wewnętrznej, Rossmann Polska. Absolwent dziennikarstwa na UW oraz podyplomowych studiów z zarządzania. Przez 7 lat pracował jako dziennikarz, w 2009 roku rozpoczął pracę w Dziale Public Relations Rossmanna, a od 2013 roku jest kierownikiem Działu Komunikacji Wewnętrznej i odpowiada kompleksowo za komunikację wewnętrzną spółki. Koordynuje organizację firmowych wydarzeń. Jest laureatem nagrody MP Power Awards,
Juror w konkursie MP Power Awards®.
Sebastian Herzyk
Special events & video content producer, Grupa Maspex. Od ponad dekady odpowiada w Grupie Maspex za tworzenie i realizację eventów, akcji promocyjnych, wydarzeń sponsoringowych, a także produkcji filmowych i digitalu. Organizuje i koordynuje nieszablonowe wydarzenia m.in. dla pracowników firmy.
Realizuje również akcje niestandardowe dla takich marek jak: Tymbark, Kubuś, Tiger, Alcalia. Produkował licznie nagradzane kampanie, m.in. marki Tiger. Juror w konkursie Kreatywny Roku Branży Eventowej.
Patrycja Pankowska-Biernacka
Senior management assistant, TomTom Polska. Od sześciu lat pracuje jako specjalista w dziedzinie wsparcia menedżerskiego. Dodatkowo działa w dużych zespołach, organizując wyjazdy i wydarzenia integracyjne oraz szkoleniowe. Współorganizatorka wewnętrznej konferencji DevDay, skierowanej do społeczności technologicznej. Kładzie szczególny nacisk na budowanie atmosfery sprzyjającej tworzeniu współpracy i wymianie doświadczeń.
Elżbieta Rivest
Dyrektor Działu Zakupów Strategicznych Nieprodukcyjnych, ZF Polpharma. Od 2007 roku odpowiada za zakupy nieprodukcyjne w skład, których wchodzą m.in. usługi marketingowe, usługi eventowe, MICE & business travel, materiały i usługi promocyjne. W ramach współpracy Grupowej obsługuje również firmę Herbapol Lublin SA. W 2018 roku za projekt „Zrównoważony Łańcuch Dostaw” otrzymała nagrodę w konkursie „Lider Zakupów” organizowany przez PSML. Jurorka w konkursie MP Power Awards®.