Forum to miejsce integracji branży, networkingu, wymiany wiedzy i doświadczeń, a także interesujące wystąpienia ekspertów, panele dyskusje, nowości i prezentacje dostawców. Networking oraz program merytoryczny przygotowywany jest z myślą o przedstawicielach korporacji, agencji eventowych, agencji PR, samorządów, centrów handlowych oraz dostawcach wszelkiego rodzaju usług i sprzętu.

Forum ma formę zamkniętą. Udział w wydarzeniu dla osób reprezentujących Agencję Eventowe i Zleceniodawców eventów jest BEZPŁATNY. REJESTRACJA jest obowiązkowa. W FBE uczestniczyć mogą jedynie osoby, które zgłoszą chęć udziału w wydarzeniu poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego w panelu rejestracyjnym i otrzymają potwierdzenie rejestracji.

Koszt udziału w wydarzeniu dla Dostawców Usług wynosi 99 PLN + VAT przy zgłoszeniu do 31 sierpnia 2017. 349 PLN + VAT przy zgłoszeniu od 1 września 2017 do 8 stycznia 2018 do godziny 12:00. 11 stycznia 2018, w dniu Forum, wejście na teren wydarzenia, w przypadku braku wcześniejszej rejestracji, możliwe będzie jedynie po opłaceniu pakietu uczestnictwa w wysokości 500 PLN brutto/osoba niezależnie od reprezentowanej firmy.

 

Zarezerwuj ten dzień w kalendarzu


Spotkajmy się w styczniu, jak co roku, bo event to ważny element komunikacji z otoczeniem.