Forum to miejsce integracji branży, networkingu, wymiany wiedzy i doświadczeń, a także interesujące wystąpienia ekspertów, panele dyskusje, nowości i prezentacje dostawców. Networking oraz program merytoryczny przygotowywany jest z myślą o przedstawicielach korporacji, agencji eventowych, agencji PR, samorządów, centrów handlowych oraz dostawcach wszelkiego rodzaju usług i sprzętu.

Forum ma formę zamkniętą. Udział w wydarzeniu dla osób reprezentujących agencje eventowe, PR, reklamowe i klientów korporacyjnych jest BEZPŁATNY. REJESTRACJA jest obowiązkowa. Panel rejestracyjny otwarty będzie do 21 stycznia 2019, do godziny 15:00. W FBE uczestniczyć mogą jedynie osoby, które zgłoszą chęć udziału w wydarzeniu poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego w panelu rejestracyjnym i otrzymają potwierdzenie rejestracji.

Koszt udziału w wydarzeniu dla Dostawców Usług niebiorących udziału w programie #wspieramyrozwójbranży wynosi 550 PLN brutto. Osoby, które nie zdążą się zarejestrować będą mogły dokonać tego 23 stycznia 2019, w dniu Forum. Brak wcześniejszej rejestracji może wydłużyć czas oczekiwania. Wejście na teren wydarzenia, w przypadku braku wcześniejszej rejestracji, możliwe będzie jedynie po opłaceniu pakietu uczestnictwa w wysokości 550 PLN brutto/osoba dla Dostawców usług i 50 PLN brutto/osoba dla Agencji Eventowych i Zleceniodawców eventów.

 

Zarezerwuj ten dzień w kalendarzu


Spotkajmy się w styczniu, jak co roku, bo event to ważny element komunikacji z otoczeniem.